אגזוזים בצור הדסה

(4 תוצאות)

עסקים נוספים נותני שירות בצור הדסה

    קופונים והטבות

    CouponCard thumbnail
    קופון
    האגזוז מרעיש? הרכב מתחמם? קבלו שיחת ייעוץ ללא התחייבות. ציינו שיש לכם קופון B144.
    CouponCard thumbnail
    מתנה
    הרכב מזהם? הממיר מזייף? קבלו בדיקה וייעוץ ללא עלות. לפרטים, התקשרו וציינו שאתם לקוחות b144.
    CouponCard thumbnail
    מתנה
    90 ש"ח לליטוש פנסי הרכב שלכם - חבל, אל תכשלו בטסט! בואו עכשיו וצאו כמו חדשים. הציגו את קופון b144.
    לכל הקופונים

    מחירון אגזוזים מומלץ

    • החלפת אגזוז טווח נמוך
      700 - 900

    • החלפת אגזוז טווח גבוה
      1,200 - 1,400

    • אגזוז לחץ שתי יציאות
      2,300 - 2,400

    • אגזוז לחץ יציאה אחת
      1,200 - 1,400

    • צינור גמיש מגולוון
      203 - 650

    * המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.למחירון המלא

    למה משמשים האגזוזים בכלי רכב? האם הם אחידים לכל כלי הרכב או שישנם דגמים ספציפיים לכל דגם או יצרן? האם אפשר לתקן אגזוזים, או שבכל מקרה יש תמיד להחליף אותם?

    אגזוזים – בעברית "מפלט" - הם חלק ממערכת הפליטה בכלי רכב. מדובר בצינורות ארוכים שמורכבים ממספר חלקים, כפי שנפרט מיד. ברוב המקרים, תפקיד האגזוזים נחלק לשניים:

    1. להסיט את אדי הפליטה שיוצאים מהמנוע ולכוון אותם כך שלא ירעילו את הנהג ואת הנוסעים ברכב.
    2. לעמעם ככל האפשר את רעשי השריפה שמתבצעת בתוך המנוע, שהם רעשים חזקים מאוד.

    בנוסף, יש חלק על צינור המפלט – האגזוז – שתפקידו להוריד את זיהום האוויר. חלק זה הוא הממיר הקטליטי, שנמצא סמוך יחסית למנוע.

    מבנה האגזוזים בצור הדסה

    לכל דגם של מכונית יש אגזוז שמתוכנן עבורו ועבור המנוע שמותקן בו: לדוגמא, יש הבדלים בקטרי צינור הפליטה בין מפלטים של אותו דגם רכב, כאשר הוא מונע במנוע 1.6 ליטר, או מנוע 1.4 ליטר. חשוב מאוד לכן, כאשר אתם נכנסים לחנות חלקי חילוף לרכב, ומחפשים מפלט מתאים למכוניתכם, שתציינו את הדגם שלה במדויק.

    נוסף על צינור וממיר קטליטי, מורכבים ברוב המכוניות על המפלט שני דודים: הראשון תפקידו לעמעם את רעשי המנוע באופן ראשוני. השני – הדוד האחורי – עושה את רוב העבודה והוא המורכב יותר והארוך יותר בין שני הדודים.

    האם ניתן לתקן אגזוזים בצור הדסה?

    בהחלט ניתן. יש מוסכים שזו המומחיות שלהם. רוב התקלות בחלקי רכב אלה הם למעשה חורים שנוצרים בדודים או בצנרת. כל עוד מדובר בחורים קטנים או אם מדובר בשברים או סדקים קטנים, אפשר לרתך את המקומות הבעייתיים. אם המפלט חלוד לחלוטין או שיש בו שברים או סדקים רחבים, יש להחליף את כולו או את החלק הפגום בו – חתיכה מהצינור או דוד שלם.

    המשך קריאה