חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

שירותי נגררים וגרר לרכב כבד באכזיב

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור אכזיב
ראוף שירותי גרירה וחילוץ
ראוף שירותי גרירה וחילוץ
טלפון: 076-8621932
פתוח 24/7
גרר מקצועי מציע פתרונות אמינים ומקצועיים לשירותי גרירה של רכבים עד 9 טון. עם צוות מיומן ומנוסה וציוד מתקדם, אנו כאן כדי להבטיח שהרכב שלכם יגיע ליעדו בבטחה ובמהירות, בכל זמן ובכל מצב. השירותים שלנו כוללים: גרירה של רכבים פרטיים, מסחריים וטרקטורים שירותי חירום 24/7 העברת רכבים לתיקון או למוסך אנו מבינים את החשיבות של טיפול מהיר ויעיל ברכבכם כאשר הוא תקוע או נדרש לגרירה, ולכן אנו מחויבים להעניק שירות מקצועי, אדיב ומדויק. עם גרר מקצועי, אתם בידיים טובות הציוד שלנו מתאים לכל סוגי הרכבים והנהגים שלנו יודעים לטפל בכל מצב בצורה הטובה ביותר. אל תשאירו את הרכב שלכם בידיים של מזל פנו אלינו בכל צורך לגרירה ותקבלו את השירות הטוב ביותר בזמינות מידית ובמקצועיות ללא פשרות. לפרטים חייגו
נותן שירות באזור אכזיב
נבו שירותי גרירה וחילוץ
נבו שירותי גרירה וחילוץ
טלפון: 076-8896383
אודם 5, מעלות תרשיחא
פתוח 24/7
״אחלה שירות זמין בכל שעה פתרון כמעט לכל תקלה שהייתה לי מקצועי ביותר והכי חשוב אחלה של מחיר ממליצה״
נותן שירות באזור אכזיב
ידידיה טריילר נגררים למשאיות
ידידיה טריילר נגררים למשאיות
טלפון: 076-8612657
בעלי המלאכה 22, אשדוד
ייפתח בשעה: 07:00
מפעל מורשה מטעם משרד התחבורה רשיון מספר 5149 מפעל מאושר על ידי מכון התקנים 9001 iso ידידיה טריילר מתמחים ביצור ותיקונים של כל סוגי הנגררים והנתמכים למשאיות ולמשאות כבדים בלבד, אבחון תקלות על ידי מחשב (דיאגנוזטיקה) שירות אדיב ומקצועי ביותר, צרו קשר ונגיע בהקדם.
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום גוררים ונגררים לרכב כבד באכזיב. לרשותכם מצד ימין אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום הגוררים ונגררים לרכב כבד. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות באכזיב וגליל מערבי או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.