בתי הוצאה לאור בתל אביב יפו

(97 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של ספרי אחוזת בית (2004) בע"מ
    ספרי אחוזת בית (2004) בע"מ
    ניווט לעסק
    הארבעה 24, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרום
    פרום
    ניווט לעסק
    גרוזנברג 20, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של ידיעות אחרונות
    ידיעות אחרונות
    ניווט לעסק
    דרך מנחם בגין 138, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של התאחדות הוצאות ספרים בישראל , יבנה
    התאחדות הוצאות ספרים בישראל , יבנה
    ניווט לעסק
    מזא"ה 4, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מגה מוטור בע"מ
    מגה מוטור בע"מ
    ניווט לעסק
    המסגר 45, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פדידה בית דפוס
    פדידה בית דפוס
    ניווט לעסק
    דרך בן צבי 84, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של חרגול הוצאה לאור
    חרגול הוצאה לאור
    ניווט לעסק
    תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של התאחדות הוצאות ספרים בישראל , יבנה
    התאחדות הוצאות ספרים בישראל , יבנה
    ניווט לעסק
    ברקוביץ' 10, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים

עסקים נוספים נותני שירות בתל אביב יפו

קופונים והטבות

CouponCard thumbnail
קופון
5% הנחה על כל הזמנה נוספת.
CouponCard thumbnail
מתנה
Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
מחיר מיוחד לשיעור 70 שח
לכל הקופונים

כתבתם ספר ומרגישים שיש לו פוטנציאל להיות רב מכר? נמאס לכם לכתוב למגירה וחשוב לכם שהעולם ישמע את מה שיש לכם לומר? זה הזמן למצוא הוצאה לאור בתל אביב יפו.

 

בתי הוצאה לאור בתל אביב יפו - מה בעצם הם עושים?

התפקיד של בית הוצאת ספרים (מוציא לאור - מו"ל) הוא מאוד מגוון, וכדי להבין אותו, יש להבין את השלבים השונים שכרוכים בפרסום ספרים או כתבי יד; מהזמן שבו כתב היד מוכן ועד שהתוצר המוגמר יוצא להפצה לחנויות ספרים.
השלב הראשון, לרוב עם תום הכתיבה או לקראת הסיום - הוא עריכת הטקסט. ברוב המקרים המו"ל ימנה עורך בשלבי הכתיבה הראשונים אבל לפעמים גם לאחר סיום כתיבת הספר. תפקידו של העורך הוא לאתר נקודות שאינן ברורות לקורא הממוצע, לשפר סגנון וגם לתקן שגיאות כתיב ושפה. 
לאחר העריכה, מגיע שלב העיצוב הגרפי: עימוד טקסטים וסְדר, ואם רלוונטי, גם הוספה של תמונות או איורים בתוך הטקסט. ברוב המקרים יהיה זה אותו מעצב גרפי שיעצב את הטקסטים וגם את העטיפה.
עם תום העימוד והעיצוב, אפשר לרדת לדפוס. בתי הוצאה לאור נמצאים בקשר עם בתי דפוס שונים, כל אחד לפי ההתמחות שלו: יש מי שמומחים בהדפסה בכמויות גדולות, למשל של ספרי קריאה זולים, ואילו אחרים מתמחים בהוצאת ספרים מעוצבים ויוקרתיים.

 

האם תמיד צריך לפנות לבית הוצאה לאור בתל אביב יפו?

את כל השלבים הטכניים השונים אפשר לבצע בצורה עצמאית, ממש כמו שיפוץ בניין או עבודה קבלנית אחרת. מצד שני, אם רוצים לעשות את כל זה בשיטת "עשה זאת בעצמך" יש לקחת בחשבון כמה דברים חשובים:

  1. יש ליצור קשר עם כל אנשי המקצוע באופן נפרד, לדעת לקבל הצעות מחיר מתאימות ולפקח על עבודתם.
  2. יש לדאוג לשיווק ולמכירות וכן להפצה. חלק זה בעבודת המו"ל הוא חלק קריטי וחשוב מאוד, שמעטים נוטים לקחת אותו ברצינות הראויה. רצוי מאוד לבחון נקודה זו לפני שאתם בוחרים אם לעבוד עם מו"ל בתל אביב יפו, או שלא.
המשך קריאה