פיקסמן סוכנות לביטוח
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
הרבה פעמים שואלים אותי למה בכלל צריך שירות כמו שלי. "למה אני לא יכול לפנות לסוכן הביטוח שלי, כדי שיקבל הלוואה עבורי מחברת הביטוח?"
והתשובה שלי, היא, שהרבה פעמים אפשר, ואין שום בעיה.
אבל... לפעמים תגלו שיש בעיה – ולא תבינו למה.
אסביר.
חשוב להבין, שחברות הביטוח מעניקות הלוואות בתור כלי לשימור לקוחות.
את הכסף הגדול שלהן, הן עושות מהשקעות ומכירת פוליסות – לא מהלוואות. יותר מכך, ההוצאות של חברת ביטוח על הלוואה: עובדים, הוצאות תפעול, אינה מוכרות כהוצאה לצרכי מס.
וזה אומר שלא שווה להם להשקיע בזה.
חלקן אפילו רואות בהלוואות רע הכרחי, ומעבירות את כל המערכת של תפעול ההלוואות לחברות חיצוניות.
קחו חברת ביטוח עם 2 מיליון לקוחות. מספיק שרק 0.1% מהם, מבקשים הלוואה מהביטוח בחודש.
כמה זה יוצא?
2,000 איש. ונניח שבחודש יש 20 ימי עסקים. זה אומר, כ-100 פניות ביום עבודה.
אם יש שני עובדים שמטפלים בבקשות, זה אומר 50 בקשות ביום.
נניח שהם עובדים 8 שעות ביום, ולא מציצים בפייסבוק, בטיקטוק או באינסטגרם, לא מבזבזים זמן ולא מרכלים עם העובדים האחרים.
זה אומר שהם צריכים לטפל ב-7-6 בקשות בשעה. זה אומר, פחות מ-10 דקות לבקשה.
אם יש ללקוח מספר חשבונות בנק, עם דפי עובר ושב, הלוואות והשקעות, ודירוג אשראי שאיננו מושלם, האם העובדים ייקחו את הזמן ויתעמקו בבקשה, או שפשוט יכתבו "נדחה" על הבקשה וילכו למטבח להכין להם כוס קפה?
האם אתם תדעו מדוע סירבו לכם?
האם תקבלו נימוק או פשוט תצטרכו "לחפש את החברים שלכם"?
ומה קורה עם מימון הבר מצווה, טיפול השיניים, השלמת הון עצמי לרכישת דירה של הבת או שיפוץ הבית לפני החגים?
לפקידי חברת הביטוח לא אכפת.
אבל לפיקסמן כן אכפת.
מרבית האנשים, במרבית המקרים, זכאים לקבל הלוואה – ובתנאים מצוינים. אתם אולי לא תדעו שיש מקום להילחם, ואפילו לא תדעו עם מי. אני יודע, ואיתי לא מתעסקים.
מי שמגיע לו, מקבל הלוואה.
ובגלל זה צריכים את השירות שלי.
הצגת מספר שיחה