חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

הפקת סרטי תדמית בשלווה

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור שלווה
מיוחס הפקות
מיוחס הפקות
טלפון: 076-8025040
בן אביגדור 20, תל אביב יפו
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
זקוקים לסרט תדמית או פרסומת לעסק? רוצים לחסוך עלויות? הגעתם למקום הנכון! שמי אורן מיוחס,אני בעלים של חברת ההפקות עם ותק של 30 שנים, עושה דברים להנאתי. עובד עם אנשים מוכשרים, יש לי בית פוסט אינהאוס, אין עליי 3 ידיים שגוזרות קופון. לכן מצליח לעשות עבודות טובות במחירים טובים במיוחד. עבורי, אין עבודה מורכבת מדי ואין עבודה קטנה מדי.אני אמן, איש קריאיטיב ומלא ביצירתיות וגם בפתרונות הפקה יצירתיים. בזכות הניסיון עם החברות המובילות בארץ. אני איש העולם החדש, מאד מעודכן וטכנולוגי. אני מוכשר בכתיבה, בבימוי, עיצוב ועריכה וכל עבודה שאני יכול, אני עושה בעצמי! .אני עובד קל וקל לעבוד איתי.עובד באופן ישיר אתך,ראש לראש.חושב לטובתך דואג לשיפור התוצאות והוגן. מעוניינים לשמוע עוד? חייגו כעת!
נותן שירות באזור שלווה
דותן גואטה צלם
דותן גואטה צלם
טלפון: 076-8007331
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
דותן גואטה צלם מציע שירותי צילום וידאו, הפקות צילום בלייב, מצגות לאירועים, סרטוני עדויות לקוחות מרוצים, צילום דוקומנטרי, הפקת מצגות לעסקים, הפקת קליפים, עריכת מצגות, עריכת וידאו וקליפים לאירועים, סרטוני תדמית, סרטון שיווקי ועוד. ותק וניסיון של מעל 20 שנה.
נותן שירות באזור שלווה
וידאו קונטרול עריכת וידאו ואנימציה
וידאו קונטרול עריכת וידאו ואנימציה
טלפון: 076-8605609
פתוח עד השעה: 13:00
״עמיחי הוא עורך וידאו מצוין בעל יכולות טכניות וחוש אמנותי גבוה. הוא מקצועי, קפדן על לוחות זמנים וקשוב להנחיות הלקוח. אני ממליץ בחום על שירותיו המסורים.״

עסקים נוספים נותני שירות באזור שלווה

נותן שירות באזור שלווהקקאו קריאייטיב סטודיוקקאו קריאייטיב סטודיו
מוצקין 1, טירת כרמל
פתוח עד השעה: 15:00הסטודיו שלנו מתמחה בתחום העיצוב גרפי והפקות וידיאו כבר שנים. באמצעות הפרסום הנכון עבורך שיעוצב ויונפש ביצירתיות, מיומנות טכני
אתראתר
גלריהגלריה
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום הפקת סרטי תדמית בשלווה. לרשותכם מצד ימין אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום ההפקת סרטי תדמית. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות בשלווה וירושלים והסביבה או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.