טכנאי מקררים בגבעתי

(1 תוצאות)

קופונים והטבות

CouponCard thumbnail
מתנה
5% הנחה על כל שירותי המיזוג והקרור - התקשרו וציינו שאתם לקוחות b144.
CouponCard thumbnail
מתנה
5% הנחה ללקוחות b144. קרור? התקשרו וציינו שאתם לקוחות b144.
CouponCard thumbnail
15% הנחה
הנחה ללקוחות b144 על חלפים במעמד תיקון מוצרי חשמל ושירותי חשמל לבית.
*ההטבה אינה כוללת מילוי גז ו/או גומיות לדלת ודומיהן
לכל הקופונים

מחירון טכנאי קירור מומלץ

  • ביקור טכנאי ותיקון בסיסי
    200 - 250

  • תיקון דליפת גז
    300 - 500

  • מילוי גז בלבד (לא כולל איתור ותיקון הדליפה)
    250 - 350

  • עלות תרמוסטט ממוצעת
    45 - 130

  • עלות פילטר מים ממוצעת
    160 - 220

* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.למחירון המלא

כתבות על טכנאי-קירור

במה עוסקים טכנאי מקררים בגבעתי? האם יש הבדל בהתמחות ובשירות בין בעלי מקצוע אלה שעובדים עבור אנשים פרטיים, למי שעובדים בשוק המוסדי?

כללית, תפקידו של טכנאי בתחום זה הוא לתחזק ולתקן מקררים. ברוב המקרים מדובר בטיפול במצב שבו מכשירים אלה מושבתים בכלל או שהם לא מצליחים לשמור על טמפרטורה נמוכה. יש מגוון של סיבות לכך, ואפשר לחלק אותן לכמה חלקים:

  • בעיות מנוע ומדחס
    חלקים אלה עלולים להתקלקל כך שלא יזרימו את הגז במערכת. ניתן לשפץ אותם או להחליפם. כיום, נהוג לשפץ בעיקר חלקים כאלה בחדרי קירור ופחות במוצרים ביתיים.
  • בעיות בקרה
    אי שמירה על טמפרטורה נכונה יכולה להיגרם כתוצאה מתרמוסטט מקולקל או כרטיס בקרה ושליטה שהתקלקל או נשרף. שני החלקים האלה ניתנים פחות לתיקון, וכיום מקובל יותר להחליף אותם.
  • בריחת גז
    כמו במזגנים, גם במקררים יכול הגז "לברוח". על הטכנאי לאתר את מקום הדליפה, לסגור אותו ולהזרים גז חדש במערכת.
  • איטום, דליפות וסתימות
    בכל מקרר ישנם פסי גומי בדלתות, שתפקידם לשמור על איטום. כמו כן, יש 'מגשים' או מרזבים שמשמשים לניקוז מים שמתעבים. הגומיות עלולות להתייבש במהלך השנים או להיקרע, ומגשי הניקוז – להיסתם. טכנאי טוב ומקצועי ידע איך אפשר לנקז את המרזבים ולנקות את הגומיות כך שיחזרו למצב תקין וגמיש, אך אם צריך – להחליף אותם.

טכנאי מקררים בגבעתי בשוק הפרטי מול השוק המוסדי

העבודה היא פחות או יותר אותה עבודה: זה נכון שמקררים תעשייתיים גדולים ועובדים בהספקים גבוהים, אבל אין הבדל עקרוני בין אלה לבין המכשירים שמשתמשים בהם בשוק הפרטי. להיפך: בשוק המוסדי הכול הרבה יותר פונקציונאלי, ואם כבר, אזי מדובר במכשירים פשוטים יותר, נעדרי חלקי פלסטיק, קישוטים וחלקים אחרים שעלולים להתקלקל.

הבדל אחד חשוב ומהותי בין שני השווקים האלה הוא נושא זמני התגובה: בשוק המוסדי, הלקוחות מצפים שהטכנאי יהיה זמין עבורם באופן מידי, ולא בתוך 48 שעות, כמו בשוק הפרטי. מסעדות, למשל, לא יכולות להרשות לעצמן לעבור אפילו מספר שעות ללא אמצעי קירור מתאימים, כיון שפרוש דבר כזה הוא סגירת העסק.

המשך קריאה