ייעוץ ארגוני במרכז שוהם

(8 תוצאות)

עסקים נוספים נותני שירות במרכז שוהם

ייעוץ ארגוני במרכז שוהם הוא תחום ניהולי שנועד לשפר את התנהלות הארגון בתוך עצמו ובתוך הסביבה שבה הוא פועל. לדוגמא: תפקוד טוב יותר של עובדים ומנהלים בחברה יכול לשפר מאוד את יכולתה להתמודד עם תנאי שוק משתנים. ייעול מערכת מחשוב או אחסנה יכול לשפר התמודדות עם חידושים מצד ספקים ודרישות משתנות מצד הלקוחות או אתגרים שמציבים מתחרים בשוק.

מה תפקידו של יועץ ארגוני במרכז שוהם?

תפקיד היועץ הארגוני הוא לגרום לגוף כלשהו להגיע ליציבות ואז לצמיחה, מתוך תפקוד משופר יחסית למקום בו הוא היה קודם. בדרך כלל משתמשים בגורם כזה כאשר חייבים לבצע שינוי כלשהו, בין אם מגדילים את הפעילות ובין אם מקטינים אותה.

דמות היועץ היא ברוב המקרים דמות של גורם חיצוני, שנתפס כאובייקטיבי, בלתי תלוי וחסר אינטרסים, הן בעיני העובדים והן בעיני ההנהלה. זה יכול להיות אדם מסוים, יחיד - לרוב פסיכולוג, סוציולוג או מהנדס תעשייה וניהול - או חברה שעוסקת בייעוץ עסקי למשל.

כאשר מדובר בחברה שעוסקת בתחום ניהולי זה, הרי שחברה כזו מעסיקה ברוב המקרים אנשים בעלי מקצועות ניהוליים-פרויקטליים, מדיסציפלינות מגוונות. רואי חשבון וכלכלנים, למשל, לצד מהנדסי תעשייה וניהול או אפילו אנשי מחשוב.

חלק מאנשי המקצוע בתחום הם בעלי אוריינטציה אסטרטגית-תכנונית, ותפקידם הוא לתכנן את מהלך השינויים וההתאמות בארגון. יועצים אחרים עוסקים ממש בניהול פרויקטים ומלווים את ההנהלה והעובדים בחילול השינויים שקורים בחברה או בארגון, מתוך הבנת הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאות הדרושות.

צריך לזכור שייעוץ ארגוני פועל לא רק כלפי פנים בארגון, אלא גם כלפי חוץ: הוא עוסק למשל ביחסים שיש בין חברה ללקוחות שלה ובשרשרת ההספקה, אבל גם ביחסים עם הספקים של החברה - מחומרי גלם לתעשייה ועד ריהוט משרדי.

המשך קריאה