חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

אבחון תעסוקתי באלמגור

(5 תוצאות)
נותן שירות באזור אלמגור
מירי לוי גרפולוג משפטי מומחה
מירי לוי גרפולוג משפטי מומחה
טלפון: 076-8621237
בתיאום טלפוני
מירי לוי- מכון לגרפולוגיה משפטית, תעסוקתית ללימודים ויעוץ בחינת מסמכים, זיהוי כתבי יד ובדיקת אמיתות וזיופים של כתבי יד וחתימות. כתיבת חוות דעת מומחה ומתן עדות מומחה בבתי המשפט. ניסיון של 30 שנה בייעוץ תעסוקתי בשירות המדינה, מלמדת גרפולוגים, מרצה ומנחה סדנאות. שירות בפריסה ארצי.
נותן שירות באזור אלמגור
סאפל שירותי פרישה וביטוח
סאפל שירותי פרישה וביטוח
טלפון: 076-8896720
העצמאות 89, אשדוד
ייפתח בשעה: 10:00
״קיבלתי תמורה לכספי, נהניתי לעבוד איתכם״
נותן שירות באזור אלמגור
Youa
Youa
טלפון: 076-8109635
פתוח 24/7
Youaco היא מערכת מתקדמת המבוססת על עקרונות פסיכולוגיים לזיהוי מוטיבציה להכשרה ולתפקיד. המערכת מיועדת לייעוץ תעסוקתי והכנה לקריירה, ומספקת למועמדים כלים לקבלת החלטות קריירה מדויקות ומותאמות אישית. באמצעות אבחון מקיף, Youaco מזהה את המוטיבציות האישיות של המשתמשים ומסייעת להם למצוא את המסלול התעסוקתי המתאים ביותר עבורם, תוך חיבור בין המועמדים לארגונים הזקוקים לעובדים בעלי מוטיבציה גבוהה והתאמה מיטבית לתפקידים שונים. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולמלא את הפרטים.

עסקים נוספים נותני שירות באזור אלמגור

נותן שירות באזור אלמגורהמרכז לפיתוח החשיבה Wiseהמרכז לפיתוח החשיבה Wise
ייפתח בשעה: 09:00- המרכז לפיתוח החשיבה .Wise - מרכז חשיבה חדשני ומתקדם, שהוקם על ידי האנשים המובילים ביותר זה שנים במגזר העסקי והביטחוני. המרכ
אתראתר
נותן שירות באזור אלמגוררמי ארז - מכון פרטרמי ארז - מכון פרט
יד חרוצים 13, ירושלים
בתיאום טלפונימכון פרט, מספק יעוץ אירגוני, תיכנון אסטרטגי, תוכניות הבראה ותוכניות התעיילות למוסדות, חברות וארגונים. ניתן ליצור קשר מכל הארץ
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום ייעוץ והכוונה מקצועית באלמגור. לרשותכם מצד ימין אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום הייעוץ והכוונה מקצועית. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות באלמגור וגליל תחתון והעמקים או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.