חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

לקויות למידה הפרעות קשב וריכוז ילדים בבאר שבע

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור באר שבע
בשביל ההצלחה
בשביל ההצלחה
טלפון: 076-8166881
3, שדה צבי
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00
מוסד חינוכי חדשני המספק מגוון רחב של תכניות למידה מותאמות מגיל הגן ועד התיכון. המרכז מתמקד בלמידה בקבוצות קטנות\ למידה פרטנית ,בחוויות למידה משמעותית ומהנה , ומטרתו להעצים את התלמידים בביטחון אישי, תחושת מסוגלות, דימוי עצמי גבוה וחוסן רגשי. קצת על עצמי: שמי ליאת כהן, אשת חינוך עם ניסיון של 25 שנה בתחום החינוך על כל גווניו בעלת תואר ראשון בחינוך ומתמטיקה, תעודת הוראה, מאבחנת דידקטית, מורה מנחה, מומחית לאסטרטגיות למידה ומדריכת הורים .הקמתי את המרכז מתוך אמונה שלכל ילד מגיעה האפשרות ללמידה מהנה, מותאמת ומשמעותית והשליחות שלי היא להגיע לכל אותם ילדים הזקוקים לכלים דידקטיים מותאמים, חיזוקים חיוביים, חוויות הצלחה להעצמת הביטחון האישי, יכולת המסגלות והביטוי העצמי.גלו את חדוות הלמידה במרכז הלמידה " בשביל הצלחה"במרכז הלמידה תכניות מגוונות לתלמידים מגן חובה ועד סטודנטים. הלמידה במרכז מגוון תכניות.
נותן שירות באזור באר שבע
רחלה - בשביל ההצלחה
רחלה - בשביל ההצלחה
טלפון: 076-8016978
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
לרחלה ניסיון של יותר מ30 שנה בחינוך ואימון להצלחה, מפתחת "הגישה הרב מערכתית להצלחה" : רגש-אימון-לימוד-סביבה, מרצה באונ' תל אביב (תכנית דרור) ומכללת רופין. רגש - פסיכותרפיה אינטגרטיבית לטיפול בטראומה, דיכאון, וחרדות אימון - אימון קוגניטיבי ואישי (עם התמחות בADHD) וכן NLP (מאסר), נוירופידבק. לימודי - אסטרטגיות למידה והתמחות בלקויות למידה ("הוראה מתקנת") סביבתי - יעוץ משפחתי והדרכת הורים, כישורים חברתיים. רחלה פיתחה קורס לסטודנטים המוביל סטודנטים רבים להצלחה בלימודים ובחיים בכלל. רחלה נפגשת עם תלמידים בבית ספר יסודי, חטיבה ותיכון, בני נוער, מלשבי"ם וצעירים בתחילת שרותם הצבאי, סטודנטים, משפחות להדרכת הורים וכן, מי שנמצא בפרשת דרכים. בעלת תעודת הוראה,BA בפסיכולוגיה, MA ביעוץ ארגוני, פסיכותרפיה אינטגרטיבית, והכשרות רבות ומגוונות.
נותן שירות באזור באר שבע
מכון פדר \ מנכל רווית פדר
מכון פדר \ מנכל רווית פדר
טלפון: 076-8016707
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:30
״חייבת לציין ולשבח את מושיקו ממכון פדר ברחובות. איש מקסים, ענה לי על כל השאלות, הסביר הכל . הייתה לי חוויה טובה מהמקום ויחס חם ואישי. תודה על הכל״