חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מבני תעשייה באבו גוויעד שבט

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור אבו גוויעד שבט
ע.מ מבנים ניידים
ע.מ מבנים ניידים
טלפון: 076-8165255
בתיאום טלפוני
ברוכים הבאים ל ע.מ מבנים ניידים מבנים ניידים הם התשובה המושלמת, מציעים מגוון פתרונות עם התאמה אישית, התקנה מהירה ויכולת להזיז את המבנה ממקום למקום לפי הצורך, בין אם מדובר במשרדים חדרי כושר חניות או פתרות נוספים מבנים ניידים מבטיחים לכם פתרון שניתן להתאימו לצרכים המשתנים תוך שמירה על איכות גבוהה ותועלת גבוהה אצלנו תקבלו שירות ויחס מקצועי ומיוחד לכול לקוח ולקוח חייגו עכשיו
נותן שירות באזור אבו גוויעד שבט
עלי סעדי הנדסה ובניין בע"מ
עלי סעדי הנדסה ובניין בע"מ
טלפון: 076-8896696
עראבה
עלי סעדי הנדסה ובניין הינה חברה לנדל"ן ופיתוח. ייזום, הקמה וניהול של מבנים לתעשייה. מבצעים את כל עבודות הקבלנות למגזר העסקי והציבורי בלבד. מעניקים שירות אמין ומקצועי.
נותן שירות באזור אבו גוויעד שבט
חנוך מדנס אדריכל- מדנס אדריכלים בע"מ
חנוך מדנס אדריכל- מדנס אדריכלים בע"מ
טלפון: 076-8015649
העמק 11, רמת השרון
בתיאום טלפוני
בעל משרד לתכנון אדריכלי- בניה ציבורית ופרטית. בעל ותק של כ- 30 שנים בוגר הפקולטה לאדריכלות ובינוי ערים בטכניון-בהצטיינות. חבר בארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים בישראל, עמותת אדריכלים מאוחדים בישראל. מגשר ובורר מוסמך. עוסק בתכניות בינוי ערים, מבני ציבור, תעשיה, מסחר, היי טק, מבני מגורים ועיצוב פנים.

עסקים נוספים נותני שירות באזור אבו גוויעד שבט

נותן שירות באזור אבו גוויעד שבטמסגריית עידן - קונסטרוציה למבנים ולתעשיהמסגריית עידן - קונסטרוציה למבנים ולתעשיה
(1 המלצות)
העמל 3, יבנה
בתיאום טלפונימס' 1 בתחום
אתראתר
גלריהגלריה
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום מבני תעשייה באבו גוויעד שבט. לרשותכם מצד ימין אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום המבני תעשייה. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות באבו גוויעד שבט ובאר שבע והנגב או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.