משרדי מיתוג בעיינות
(15 תוצאות)עסקים נוספים נותני שירות בעיינות
קופונים והטבות
כתבות על מיתוג-עסקים
מידע על חברות מיתוג בעיינות
הקמה של עסק בעיינות דורשת הכנה מרובה בהרבה תחומים. אחד התחומים שדורשים אולי את מירב התכנון ותשומת הלב, הוא הנושא השיווקי: תחום שבוחן וקובע כיצד מאתרים את הלקוחות הפוטנציאליים, כיצד מציגים בפניהם את החברה ומוצריה או שירותיה ואיך מייצרים אצלם רצון לרכוש אותם.
כל הפרטים הללו תלויים לא מעט בשאלת המיתוג: הפיכתו של מוצר או שרות גנרי (חסר ייחוד או זהות), למוצר או שרות שיש לו "שם" וזהות, וניתן להבדיל בינו לבין אחרים או מתחרים. עבודת המיתוג מבוצעת לעיתים על ידי משרדי עיצוב גרפי ולעיתים על ידי פרסומאים או מנהלי קריאייטיב.
שלבי העבודה של חברות מיתוג בעיינות
מיתוג מתחיל תמיד במחקר: גרפיקאים ומשרדי פרסום שעוסקים בתחום זה מתחילים במחקר שוק. הם מגדירים את המוצר, את הלקוחות שלו ואת הצרכים של הלקוחות וכיצד הם רוצים לראות את הדברים: האם טוב יהיה לייחס לחברה מסוימת דינמיות או אקטיביות, למשל, או שעדיף לתת לה זהות סולידית, ויציבה?
מהרגע שנקבעים המאפיינים הללו, מתחילה עבודת המיתוג עצמה. לרוב, הפעולה הראשונה היא עיצוב לוגו. זהו השלב הארוך ביותר והיקר ביותר בכל העבודה. למה זה? כיון שהלוגו דורש את מירב החשיבה וממנו יוצאים כל הדברים האחרים שיאפיינו את המוצר או החברה: צבעוניות, שפה עיצובית ומילולית ועוד.
לאחר שנקבע הלוגו ומשנקבעה השפה העיצובית, פונים לתכנון שאר התוצרים והמוצרים הגרפיים: ניירת, שבין השאר כוללת כרטיסי ביקור, אתר אינטרנט ועלוני מידע ופרסום. בסך הכול, ברגע שכל המוצרים האלה מוכנים, אפשר לומר שיצרנו שֵם שאפשר להתחיל לפרסם ולמכור. מותג, שניתן לבנות לו מוניטין ולייצר כלפיו ביקוש; דברים שכולם מאפשרים בסופו של דבר לקיים את העסק כולו, לשמר אותו ולהרחיב אותו.