משרדים להשכרה

(53 תוצאות)

מחירון משרדים להשכרה מומלץ

  • תל אביב, עד 50 מ"ר, 1 חדר
    2,500 - 3,000

  • תל אביב, עד 50 מ"ר, 2 חדרים
    3,400 - 4,000

  • תל אביב, 50 - 100 מ', 3 חדרים
    4,500 - 12,000

  • תל אביב, 50 - 100 מ', 4 חדרים
    6,000 - 13,000

  • ראשון לציון, עד 50 מ"ר, 1 חדר
    1,300 - 3,000

* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.למחירון המלא

באינדקס B144 תוכלו לקבל רשימה מקיפה של חברות ניהול והשכרת משרדים. בין אם אתם עסק מבוסס שמעוניין להתרחב או סטארט-אפ שמחפש מקום להתחיל בו, ניתן למצוא כאן חלל משרדי שיתאים לצרכי העסק שלכם.

 

סוגי משרדים להשכרה

בישראל מגוון חללי משרדים המתאימים לכל תקציב ודרישה. בין אם אתם זקוקים לחלל קטן כדי להכיל כמה עובדים או חלל גדול יותר עבור צוות שלם, תוכלו למצוא את משרד התפור ל"מידות" והצרכים שלכם. באינדקס B144 ניתן לאתר חברות ניהול שמציעות משרדים פרטיים להשכרה, חללי עבודה משותפים, משרדים עם שירות ואחזקה, משרדים להשכרה לפי שעה ועוד.

 

טווח מחירים למשרדים להשכרה

טווח המחירים של השכרת משרדים בישראל משתנה בהתאם למיקום בתוך העיר והקרבה לאזורים המסחריים והתחבורה הציבורית, גודל המשרד המבוקש, אופי השירות, צורת הניהול והאחזקה של המקום ועוד. עלות שטחי משרדים בתל אביב תהיה גבוהה יותר מערים אחרות בישראל בשל הביקוש הרב. פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר הוא המתקנים ושירותי הנוחות שמתלווים אל המקום כגון:

  • דוכני אוכל ומסעדות קרובים
  • חדר כושר במתחם
  • מעון יום לילדים
  • חנייה
  • אבטחה
  • חדרי ישיבות
  • ועוד

 

איך לבחור משרדים להשכרה?

בחירת השטח המשרדי המתאים לעסק שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך עם המידע הנכון והבנת הצרכים שלכם, ניתן להפוך את התהליך לחלק יותר.
להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת משרד להשכרה:

  • מיקום ונגישות - אם אתם מקבלים לקוחות ויש לכם מס' עובדים, חשוב לבחור חלל משרדי שיהיה נגיש בקלות עבורם. חפשו משרדים הקרובים לתחבורה הציבורית והרכבות או בסמיכות לשטחים מסחריים הכוללים זמינות חניה ושירותים בקרבת מקום כגון מסעדות ובתי קפה.
     
  • גודל החלל- גודל שטח המשרד תלוי במספר העובדים שאתם צופים שיהיו לכם ובסוג העסק שאתם מפעילים. חשוב לבחור חלל שיאפשר לעובדים לעבוד בנוחות ובפרודוקטיביות, מבלי להרגיש צפיפות או אי נוחות.
     
  • תנאים והגבלות של הסכם שכירות - לפני חתימה על הסכם שכירות, חשוב לעיין היטב בתנאים וההגבלות. ישנם מגוון סוגי הסכמים להשכרת משרדים - חוזים קצרי טווח, יומיים, חודשיים וארוכי טווח, כך שתוכלו לחפש אחד שעונה בצורה המדוייקת על צרכי העסק שלכם. חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו דמי השכירות, פיקדון, אחריות לתיקון נזקים, תנאי יציאה ועוד. כמו כן חשוב לציין שאין תחליף להתייעצות עם עורך דין מקרקעין אשר ייבחן את תנאי החוזה ויבדוק שהאינטרסים שלכם מכוסים.
  • מתקנים ושירותים - כאשר מחפשים משרדים להשכרה, רצוי לבדוק שלשטח המשרד יש את המתקנים והשירותים הדרושים כדי לתמוך בפעילות העסקית. לפי צרכי העסק רצוי למצוא משרד התומך בשירותים שאתם צריכים ושיהיו זמינים בכל השטח המשרדי. שירותים כגון קישוריות לאינטרנט מהיר (אם יש צורך בסיבים), קווי טלפון, שירותי הדפסה וחדרי ישיבות, חדר כושר, אבטחה ועוד. בחרו חלל משרדים שיש בו את המתקנים והשירותים הדרושים לכם כדי לעבוד בצורה פרודוקטיבית.

  • פריסה ועיצוב משרדים - הפריסה והעיצוב של המשרד יכולים להיות בעלי השפעה משמעותית על הפרודוקטיביות של העובדים ועל שביעות הרצון הכללית. כדאי לבחור חלל משרדי בעל פריסה ועיצוב העונה על צרכי העסק ומטפח סביבת עבודה יעילה ופוריה. במידת הצורך התייעצו עם אדריכל או מעצב פנים באזוריכם.

 

איתור השכרת משרדים באינדקס B144

אינדקס B144 מספק רשימה מקיפה של חברות נדל"ן בישראל המציעות שטחי משרדים להשכרה. בחירת שטח המשרד המתאים לעסק שלכם היא קריטית, והמדריך שלנו מספק מידע שיוכל לסייע לכם לקבל החלטה מושכלת בעניין. עיינו באינדקס B144, בדקו את ההצעות של חברות הניהול ומצאו חלל המשרד המתאים ביותר עבור העסק שלכם.

המשך קריאה