משרדים להשכרה בתל אביב יפו

(12 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של סוסא תל אביב בע"מ
    סוסא תל אביב בע"מ
    ניווט לעסק
    שוקן 13, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של דיזנהאוז - בי.טי. סי. בעמ
    דיזנהאוז - בי.טי. סי. בעמ
    ניווט לעסק
    בן יהודה 21, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של גב ים אמות תוצרת הארץ
    גב ים אמות תוצרת הארץ
    ניווט לעסק
    תוצרת הארץ 6, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים

מחירון משרדים להשכרה מומלץ

  • תל אביב, עד 50 מ"ר, 1 חדר
    2,500 - 3,000

  • תל אביב, עד 50 מ"ר, 2 חדרים
    3,400 - 4,000

  • תל אביב, 50 - 100 מ', 3 חדרים
    4,500 - 12,000

  • תל אביב, 50 - 100 מ', 4 חדרים
    6,000 - 13,000

  • ראשון לציון, עד 50 מ"ר, 1 חדר
    1,300 - 3,000

* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.למחירון המלא

אם אתם מחפשים שטחי משרדים להשכרה בתל אביב יפו, הגעתם למקום הנכון! באינדקס B144 ניתן למצוא מגוון אפשרויות מחברות נדל"ן, שיתאימו לדרישה והתקציב של העסק. הנה מה שצריך לדעת השכרת משרדים בתל אביב יפו. 

 

סוגי משרדים להשכרה בתל אביב יפו

בתל אביב יפו מגוון חללי משרדים המתאימים לכל תקציב ודרישה. בין אם אתם זקוקים לחלל קטן כדי להכיל כמה עובדים או חלל גדול יותר עבור צוות שלם, תוכלו למצוא משרד התפור ל"מידות" והצרכים שלכם. באינדקס B144 ניתן לאתר חברות ניהול שמציעות משרדים פרטיים להשכרה, חללי עבודה משותפים, משרדים עם שירות ואחזקה, משרדים להשכרה לפי שעה ועוד. ניתן גם למצוא משרדים מודרניים בגורדי שחקים, מבנים היסטוריים משופצים, או במרכזי מסחר ישנים או עכשוויים בתל אביב יפו.

 

טווח מחירים להשכרת משרדים בתל אביב יפו

מחיר שטחי משרדים להשכרה בתל אביב יפו משתנה בהתאם למיקום בעיר והקרבה לאזורים המסחריים והתחבורה הציבורית, רמת השירות ותנאי האחזקה וגודל החלל המבוקש. פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר הוא המתקנים ושירותי הנוחות שמתלווים אל המקום כגון:

  • דוכני אוכל ומסעדות קרובים
  • חדר כושר במתחם
  • מעון יום לילדים
  • חנייה
  • אבטחה
  • חדרי ישיבות
  • ועוד

 

איך לבחור משרדים להשכרה בתל אביב יפו?

בחירת השטח המשרדי המתאים לעסק שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך עם המידע הנכון והבנת הצרכים שלכם, ניתן להפוך את התהליך לחלק יותר.
להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת משרד להשכרה בתל אביב יפו:

  • מיקום ונגישות - אם אתם מקבלים לקוחות ויש לכם מס' עובדים, חשוב לבחור חלל משרדי שיהיה נגיש בקלות עבורם. חפשו משרדים הקרובים לתחבורה הציבורית והרכבות או בסמיכות לשטחים מסחריים הכוללים זמינות חניה ושירותים בקרבת מקום כגון מסעדות ובתי קפה.
     
  • גודל החלל- גודל שטח המשרד תלוי במספר העובדים שאתם צופים שיהיו לכם ובסוג העסק שאתם מפעילים. חשוב לבחור חלל שיאפשר לעובדים לעבוד בנוחות ובפרודוקטיביות, מבלי להרגיש צפיפות או אי נוחות.
     
  • תנאים והגבלות של הסכם שכירות - לפני חתימה על הסכם שכירות, חשוב לעיין היטב בתנאים וההגבלות. ישנם מגוון סוגי הסכמים להשכרת משרדים - חוזים קצרי טווח, יומיים, חודשיים וארוכי טווח, כך שתוכלו לחפש אחד שעונה בצורה המדוייקת על צרכי העסק שלכם. חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו דמי השכירות, פיקדון, אחריות לתיקון נזקים, תנאי יציאה ועוד. כמו כן חשוב לציין שאין תחליף להתייעצות עם עורך דין מקרקעין אשר ייבחן את תנאי החוזה ויבדוק שהאינטרסים שלכם מכוסים.
  • מתקנים ושירותים - כאשר מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב יפו, חיוני להבטיח שלשטח המשרד יש את המתקנים והשירותים הדרושים כדי לתמוך בפעילות העסקית. לפי צרכי העסק רצוי למצוא משרד התומך בשירותים שאתם צריכים ושיהיו זמינים בכל השטח המשרדי. שירותים כגון קישוריות לאינטרנט מהיר (אם יש צורך בסיבים), קווי טלפון, שירותי הדפסה וחדרי ישיבות, חדר כושר, אבטחה ועוד. בחרו חלל משרדים שיש בו את המתקנים והשירותים הדרושים לכם כדי לעבוד בצורה פרודוקטיבית.

  • פריסה ועיצוב משרדים - הפריסה והעיצוב של המשרד יכולים להיות בעלי השפעה משמעותית על הפרודוקטיביות של העובדים ועל שביעות הרצון הכללית. כדאי לבחור חלל משרדי בעל פריסה ועיצוב העונה על צרכי העסק ומטפח סביבת עבודה יעילה ופוריה. במידת הצורך התייעצו עם אדריכל או מעצב פנים באזוריכם.

 

השכרת משרדים בתל אביב יפו

השכרת משרד בתל אביב יפו  המתאים לעסק שלכם מצריכה התייחסות מדוקדקת למגוון גורמים כפי שציינו לעיל. זאת, בשילוב התייעצות עם חברת נדל"ן למשרדים, יאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת שיכולה להועיל לעסק שלכם בטווח הארוך. עיינו באינדקס B144, בדקו את ההצעות של חברות הניהול ומצאו חלל המשרד המתאים ביותר עבור העסק שלכם בעיר תל אביב יפו.

המשך קריאה