משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז

(443 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של ציבלין תקשורת צעירים בע"מ

    ציבלין תקשורת צעירים בע"מ

    ניווט לעסק
    אחד העם 28, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של שושי ואודי הפקות פרסומות בע"מ

    שושי ואודי הפקות פרסומות בע"מ

    ניווט לעסק
    בן אביגדור 8, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מממ דיגיטל בעמ

    מממ דיגיטל בעמ

    ניווט לעסק
    בני ברק

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של סדובסקי ברלין בע"מ

    סדובסקי ברלין בע"מ

    ניווט לעסק
    אוסישקין 77, רמת השרון

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של למל כהן פרסום קריאטיבי בע

    למל כהן פרסום קריאטיבי בע

    ניווט לעסק
    תל אביב יפו

    לפרטים נוספים

קופונים והטבות

CouponCard thumbnail
15% הנחה
על חבילות מיתוג (Basic / Professional / Advanced)
תוקף הקופון עד 06.08.2025
Category
Gate 33 משרד פרסום
CouponCard thumbnail
20% הנחה
Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
לפונים דרך הפרסום של בזק
תוקף הקופון עד 24.07.2026
Category
Angela Marketing
לכל הקופונים

כתבות על משרדי פרסום

יש לכם מוצר נהדר, שכולם רוצים, ואתם יכולים למכור אותו במחיר נפלא. אבל איך מספרים את זה לעולם? איך מייצרים סקרנו ועניין סביבו, ומי מטפל בכל אלה? התשובה כאן - משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז.
תפקידו של הפרסום הוא למכור. זהו חלק ממה שמכונה "תמהיל השיווק", שכולל גם יחסי ציבור למשל (שתפקידם ליצור אמפטיה כלפי מוצר או מותג), ניהול לוגיסטי ועוד. מי שמנהלים תקציבים, קובעים אסטרטגיה ומייצרים את התוכן, הם משרדי פרסום. 

 

באילו שלבים מעורבים משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז?

העבודה מתחילה במה שמכונה מיתוג לעסקים. פרוש הביטוי הזה הוא הפיכה של מוצר או חברה לשם-דבר; משהו שניתן להתייחס אליו. לדוגמא, תפוז הוא תפוז, אבל תפוז ג'אפה, הוא כבר משהו אחר. למותג יש כוח וזהות שאין למוצר גנרי ("סתם תפוז") ואפשר להרוויח עליו יותר. 
השלב הבא הוא תכנון קמפיינים ובחירה של ערוצים מתאימים להעברת המסרים. כיום, למשל, הרבה מהקמפיינים מתבצעים באינטרנט, והמדיום הזה הפך להיות חשוב - אולי החשוב ביותר. ולמרות ששיווק באינטרנט הוא דבר שאנחנו עדיין לומדים, יש בהחלט משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז שזו כל ההתמחות שלהם. אלה מבצעים תכנון קמפיינים ומוציאים אותם אל הפועל תמורת עמלות, ברוב המקרים.
תחום נוסף, משיק, הוא תחום קידום אתרים. בנושא זה מטפלים ברוב המקרים משרדים שזו המומחיות שלהם. ייתכן והם ינהלו גם קמפיינים "ממומנים" (כלומר קניית מדעות בתשלום, במנועי חיפוש או אתרים), אבל חלק גדול מהעבודה שלהם יתבסס על הבאת גולשים לאתר, באמצעות מנועי החיפוש עצמם; גוגל, יוטיוב ואחרים.  

 

האם משרדי פרסום כבר לא מטפלים במדיה מסורתית?

טלוויזיה, עיתונים, מגזינים וכו': בוודאי שכן. עולם הפרינט והמדיה המשודרת עדיין חשובים ועדיין מהווים חלק חשוב מאוד בתמהיל הפרסום. מחלקות המדיה במשרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז עדיין עוסקות בנושאים אלה, גם אם התקציבים שמופנים אליהם כיום הם נמוכים יותר, בהשוואה לעבר.

המשך קריאה