משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז

(413 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של אקספו - קונסולט בע"מ
    אקספו - קונסולט בע"מ
    ניווט לעסק
    חרושת 3, רמת השרון

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של אם סי.אם פרסום בע"מ
    אם סי.אם פרסום בע"מ
    ניווט לעסק
    החילזון 6, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של ביג מדיה מתקני פרסום בע"מ
    ביג מדיה מתקני פרסום בע"מ
    ניווט לעסק
    המפעלים 6, פתח תקווה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מדיה סט שרותי פרסום
    מדיה סט שרותי פרסום
    ניווט לעסק
    יגיע כפיים 1, פתח תקווה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מקסי מדיה פרסום חוצות בע"מ
    מקסי מדיה פרסום חוצות בע"מ
    ניווט לעסק
    אלטלנה 14, ראשון לציון

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של קרן אור - מוצרי פרסום
    קרן אור - מוצרי פרסום
    ניווט לעסק
    מזרחי 2, ראשון לציון

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרומו פור יו בע"מ
    פרומו פור יו בע"מ
    ניווט לעסק
    המלאכה 6, חולון

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פאר - עיתונות ,מכשירי כתיבה ופרסום
    פאר - עיתונות ,מכשירי כתיבה ופרסום
    ניווט לעסק
    בן יהודה 83, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של אונגייג' בע"מ
    אונגייג' בע"מ
    ניווט לעסק
    הגלבוע 6, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של נובהמור
    נובהמור
    ניווט לעסק
    קרליבך 2, תל אביב יפו
    פתוח עד השעה: 19:00

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של בולט אינטראקטיב בע"מ
    בולט אינטראקטיב בע"מ
    ניווט לעסק
    בן אביגדור 18, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים

כתבות על משרדי-פרסום

יש לכם מוצר נהדר, שכולם רוצים, ואתם יכולים למכור אותו במחיר נפלא. אבל איך מספרים את זה לעולם? איך מייצרים סקרנו ועניין סביבו, ומי מטפל בכל אלה? התשובה כאן - משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז.
תפקידו של הפרסום הוא למכור. זהו חלק ממה שמכונה "תמהיל השיווק", שכולל גם יחסי ציבור למשל (שתפקידם ליצור אמפטיה כלפי מוצר או מותג), ניהול לוגיסטי ועוד. מי שמנהלים תקציבים, קובעים אסטרטגיה ומייצרים את התוכן, הם משרדי פרסום. 

 

באילו שלבים מעורבים משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז?

העבודה מתחילה במה שמכונה מיתוג לעסקים. פרוש הביטוי הזה הוא הפיכה של מוצר או חברה לשם-דבר; משהו שניתן להתייחס אליו. לדוגמא, תפוז הוא תפוז, אבל תפוז ג'אפה, הוא כבר משהו אחר. למותג יש כוח וזהות שאין למוצר גנרי ("סתם תפוז") ואפשר להרוויח עליו יותר. 
השלב הבא הוא תכנון קמפיינים ובחירה של ערוצים מתאימים להעברת המסרים. כיום, למשל, הרבה מהקמפיינים מתבצעים באינטרנט, והמדיום הזה הפך להיות חשוב - אולי החשוב ביותר. ולמרות ששיווק באינטרנט הוא דבר שאנחנו עדיין לומדים, יש בהחלט משרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז שזו כל ההתמחות שלהם. אלה מבצעים תכנון קמפיינים ומוציאים אותם אל הפועל תמורת עמלות, ברוב המקרים.
תחום נוסף, משיק, הוא תחום קידום אתרים. בנושא זה מטפלים ברוב המקרים משרדים שזו המומחיות שלהם. ייתכן והם ינהלו גם קמפיינים "ממומנים" (כלומר קניית מדעות בתשלום, במנועי חיפוש או אתרים), אבל חלק גדול מהעבודה שלהם יתבסס על הבאת גולשים לאתר, באמצעות מנועי החיפוש עצמם; גוגל, יוטיוב ואחרים.  

 

האם משרדי פרסום כבר לא מטפלים במדיה מסורתית?

טלוויזיה, עיתונים, מגזינים וכו': בוודאי שכן. עולם הפרינט והמדיה המשודרת עדיין חשובים ועדיין מהווים חלק חשוב מאוד בתמהיל הפרסום. מחלקות המדיה במשרדי פרסום באזור תל אביב והמרכז עדיין עוסקות בנושאים אלה, גם אם התקציבים שמופנים אליהם כיום הם נמוכים יותר, בהשוואה לעבר.

המשך קריאה