משרדי פרסום בהרצליה

(33 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של ארגופרו בע"מ

    ארגופרו בע"מ

    ניווט לעסק
    כינרת 9, הרצליה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסום גולן בע"מ

    פרסום גולן בע"מ

    ניווט לעסק
    מדינת היהודים 91, הרצליה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסום הרצליה - עילם גיורא

    פרסום הרצליה - עילם גיורא

    ניווט לעסק
    סוקולוב 31, הרצליה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסום מכל הלב אאאאאאאאא

    פרסום מכל הלב אאאאאאאאא

    ניווט לעסק
    ברנר 43, הרצליה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של שטיין פרסומאים (1994) בע"מ

    שטיין פרסומאים (1994) בע"מ

    ניווט לעסק
    הרצליה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מתי פרסומים

    מתי פרסומים

    ניווט לעסק
    העצמאות 97, הרצליה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של בר פרסום והפקות בע"מ

    בר פרסום והפקות בע"מ

    ניווט לעסק
    פלמ"ח 9, הרצליה
    פתוח עד השעה: 20:00

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של וידר סיגאוו פרסום ושיווק בע"מ

    וידר סיגאוו פרסום ושיווק בע"מ

    ניווט לעסק
    משה 11, הרצליה

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסום הרצליה עילם גיורא

    פרסום הרצליה עילם גיורא

    ניווט לעסק
    סוקולוב 31, הרצליה

    לפרטים נוספים

עסקים נוספים נותני שירות בהרצליה

קופונים והטבות

CouponCard thumbnail
20% הנחה
Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
לפונים דרך הפרסום של בזק
תוקף הקופון עד 24.07.2026
Category
Angela Marketing
לכל הקופונים

כתבות על משרדי פרסום

יש לכם מוצר נהדר, שכולם רוצים, ואתם יכולים למכור אותו במחיר נפלא. אבל איך מספרים את זה לעולם? איך מייצרים סקרנו ועניין סביבו, ומי מטפל בכל אלה? התשובה כאן - משרדי פרסום בהרצליה.
תפקידו של הפרסום הוא למכור. זהו חלק ממה שמכונה "תמהיל השיווק", שכולל גם יחסי ציבור למשל (שתפקידם ליצור אמפטיה כלפי מוצר או מותג), ניהול לוגיסטי ועוד. מי שמנהלים תקציבים, קובעים אסטרטגיה ומייצרים את התוכן, הם משרדי פרסום. 

 

באילו שלבים מעורבים משרדי פרסום בהרצליה?

העבודה מתחילה במה שמכונה מיתוג לעסקים. פרוש הביטוי הזה הוא הפיכה של מוצר או חברה לשם-דבר; משהו שניתן להתייחס אליו. לדוגמא, תפוז הוא תפוז, אבל תפוז ג'אפה, הוא כבר משהו אחר. למותג יש כוח וזהות שאין למוצר גנרי ("סתם תפוז") ואפשר להרוויח עליו יותר. 
השלב הבא הוא תכנון קמפיינים ובחירה של ערוצים מתאימים להעברת המסרים. כיום, למשל, הרבה מהקמפיינים מתבצעים באינטרנט, והמדיום הזה הפך להיות חשוב - אולי החשוב ביותר. ולמרות ששיווק באינטרנט הוא דבר שאנחנו עדיין לומדים, יש בהחלט משרדי פרסום בהרצליה שזו כל ההתמחות שלהם. אלה מבצעים תכנון קמפיינים ומוציאים אותם אל הפועל תמורת עמלות, ברוב המקרים.
תחום נוסף, משיק, הוא תחום קידום אתרים. בנושא זה מטפלים ברוב המקרים משרדים שזו המומחיות שלהם. ייתכן והם ינהלו גם קמפיינים "ממומנים" (כלומר קניית מדעות בתשלום, במנועי חיפוש או אתרים), אבל חלק גדול מהעבודה שלהם יתבסס על הבאת גולשים לאתר, באמצעות מנועי החיפוש עצמם; גוגל, יוטיוב ואחרים.  

 

האם משרדי פרסום כבר לא מטפלים במדיה מסורתית?

טלוויזיה, עיתונים, מגזינים וכו': בוודאי שכן. עולם הפרינט והמדיה המשודרת עדיין חשובים ועדיין מהווים חלק חשוב מאוד בתמהיל הפרסום. מחלקות המדיה במשרדי פרסום בהרצליה עדיין עוסקות בנושאים אלה, גם אם התקציבים שמופנים אליהם כיום הם נמוכים יותר, בהשוואה לעבר.

המשך קריאה