משרדי פרסום בירושלים

(67 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של כהן יצחק (עורך פרסומים) ומרים

    כהן יצחק (עורך פרסומים) ומרים

    ניווט לעסק
    אליעזר הלוי 16, ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של אטרקטיבי פרסום חוצות בע"מ

    אטרקטיבי פרסום חוצות בע"מ

    ניווט לעסק
    ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסומי ישראל ג. ירושלים ב ע"מ

    פרסומי ישראל ג. ירושלים ב ע"מ

    ניווט לעסק
    פתח תקווה 7, ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של נון מיתוג פרסום ושווק בע"מ

    נון מיתוג פרסום ושווק בע"מ

    ניווט לעסק
    א.ש. הרטום 7, ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מותג בפרסום - יפרח יהודית

    מותג בפרסום - יפרח יהודית

    ניווט לעסק
    ירמיהו 43, ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מדיה בנק

    מדיה בנק

    ניווט לעסק
    ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסום אקספרס

    פרסום אקספרס

    ניווט לעסק
    כיכר ספרא 1, ירושלים

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של או פי גי בע"מ

    או פי גי בע"מ

    ניווט לעסק
    רש"י 117, ירושלים

    לפרטים נוספים

כתבות על משרדי פרסום

יש לכם מוצר נהדר, שכולם רוצים, ואתם יכולים למכור אותו במחיר נפלא. אבל איך מספרים את זה לעולם? איך מייצרים סקרנו ועניין סביבו, ומי מטפל בכל אלה? התשובה כאן - משרדי פרסום בירושלים.
תפקידו של הפרסום הוא למכור. זהו חלק ממה שמכונה "תמהיל השיווק", שכולל גם יחסי ציבור למשל (שתפקידם ליצור אמפטיה כלפי מוצר או מותג), ניהול לוגיסטי ועוד. מי שמנהלים תקציבים, קובעים אסטרטגיה ומייצרים את התוכן, הם משרדי פרסום. 

 

באילו שלבים מעורבים משרדי פרסום בירושלים?

העבודה מתחילה במה שמכונה מיתוג לעסקים. פרוש הביטוי הזה הוא הפיכה של מוצר או חברה לשם-דבר; משהו שניתן להתייחס אליו. לדוגמא, תפוז הוא תפוז, אבל תפוז ג'אפה, הוא כבר משהו אחר. למותג יש כוח וזהות שאין למוצר גנרי ("סתם תפוז") ואפשר להרוויח עליו יותר. 
השלב הבא הוא תכנון קמפיינים ובחירה של ערוצים מתאימים להעברת המסרים. כיום, למשל, הרבה מהקמפיינים מתבצעים באינטרנט, והמדיום הזה הפך להיות חשוב - אולי החשוב ביותר. ולמרות ששיווק באינטרנט הוא דבר שאנחנו עדיין לומדים, יש בהחלט משרדי פרסום בירושלים שזו כל ההתמחות שלהם. אלה מבצעים תכנון קמפיינים ומוציאים אותם אל הפועל תמורת עמלות, ברוב המקרים.
תחום נוסף, משיק, הוא תחום קידום אתרים. בנושא זה מטפלים ברוב המקרים משרדים שזו המומחיות שלהם. ייתכן והם ינהלו גם קמפיינים "ממומנים" (כלומר קניית מדעות בתשלום, במנועי חיפוש או אתרים), אבל חלק גדול מהעבודה שלהם יתבסס על הבאת גולשים לאתר, באמצעות מנועי החיפוש עצמם; גוגל, יוטיוב ואחרים.  

 

האם משרדי פרסום כבר לא מטפלים במדיה מסורתית?

טלוויזיה, עיתונים, מגזינים וכו': בוודאי שכן. עולם הפרינט והמדיה המשודרת עדיין חשובים ועדיין מהווים חלק חשוב מאוד בתמהיל הפרסום. מחלקות המדיה במשרדי פרסום בירושלים עדיין עוסקות בנושאים אלה, גם אם התקציבים שמופנים אליהם כיום הם נמוכים יותר, בהשוואה לעבר.

המשך קריאה