משרדי פרסום ברמת גן

(52 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של איי קליק בע"מ
    איי קליק בע"מ
    ניווט לעסק
    האחים בז'רנו 7, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של אדקליקס בע"מ - פרסום ושיווק באינטרנט
    אדקליקס בע"מ - פרסום ושיווק באינטרנט
    ניווט לעסק
    החילזון 3, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של נ.ר. פרויקטים פרסומיים
    נ.ר. פרויקטים פרסומיים
    ניווט לעסק
    גדעון 37, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של טאצ פרסום ומדיה נחשון
    טאצ פרסום ומדיה נחשון
    ניווט לעסק
    החילזון 6, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסום לאור קיבק מנחם וצביה
    פרסום לאור קיבק מנחם וצביה
    ניווט לעסק
    דרך אבא הלל 7, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של פרסום גל אורן בס"ד 2007 שותפות מ
    פרסום גל אורן בס"ד 2007 שותפות מ
    ניווט לעסק
    דרך מנחם בגין 42, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של מובימי מערכות בע"מ
    מובימי מערכות בע"מ
    ניווט לעסק
    רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של טוויסטד תקשורת שיווקית בע"מ
    טוויסטד תקשורת שיווקית בע"מ
    ניווט לעסק
    דרך בן גוריון 59, רמת גן

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של טאצ פרסום ומדיה בע"מ
    טאצ פרסום ומדיה בע"מ
    ניווט לעסק
    החילזון 6, רמת גן

    לפרטים נוספים

עסקים נוספים נותני שירות ברמת גן

כתבות על משרדי-פרסום

יש לכם מוצר נהדר, שכולם רוצים, ואתם יכולים למכור אותו במחיר נפלא. אבל איך מספרים את זה לעולם? איך מייצרים סקרנו ועניין סביבו, ומי מטפל בכל אלה? התשובה כאן - משרדי פרסום ברמת גן.
תפקידו של הפרסום הוא למכור. זהו חלק ממה שמכונה "תמהיל השיווק", שכולל גם יחסי ציבור למשל (שתפקידם ליצור אמפטיה כלפי מוצר או מותג), ניהול לוגיסטי ועוד. מי שמנהלים תקציבים, קובעים אסטרטגיה ומייצרים את התוכן, הם משרדי פרסום. 

 

באילו שלבים מעורבים משרדי פרסום ברמת גן?

העבודה מתחילה במה שמכונה מיתוג לעסקים. פרוש הביטוי הזה הוא הפיכה של מוצר או חברה לשם-דבר; משהו שניתן להתייחס אליו. לדוגמא, תפוז הוא תפוז, אבל תפוז ג'אפה, הוא כבר משהו אחר. למותג יש כוח וזהות שאין למוצר גנרי ("סתם תפוז") ואפשר להרוויח עליו יותר. 
השלב הבא הוא תכנון קמפיינים ובחירה של ערוצים מתאימים להעברת המסרים. כיום, למשל, הרבה מהקמפיינים מתבצעים באינטרנט, והמדיום הזה הפך להיות חשוב - אולי החשוב ביותר. ולמרות ששיווק באינטרנט הוא דבר שאנחנו עדיין לומדים, יש בהחלט משרדי פרסום ברמת גן שזו כל ההתמחות שלהם. אלה מבצעים תכנון קמפיינים ומוציאים אותם אל הפועל תמורת עמלות, ברוב המקרים.
תחום נוסף, משיק, הוא תחום קידום אתרים. בנושא זה מטפלים ברוב המקרים משרדים שזו המומחיות שלהם. ייתכן והם ינהלו גם קמפיינים "ממומנים" (כלומר קניית מדעות בתשלום, במנועי חיפוש או אתרים), אבל חלק גדול מהעבודה שלהם יתבסס על הבאת גולשים לאתר, באמצעות מנועי החיפוש עצמם; גוגל, יוטיוב ואחרים.  

 

האם משרדי פרסום כבר לא מטפלים במדיה מסורתית?

טלוויזיה, עיתונים, מגזינים וכו': בוודאי שכן. עולם הפרינט והמדיה המשודרת עדיין חשובים ועדיין מהווים חלק חשוב מאוד בתמהיל הפרסום. מחלקות המדיה במשרדי פרסום ברמת גן עדיין עוסקות בנושאים אלה, גם אם התקציבים שמופנים אליהם כיום הם נמוכים יותר, בהשוואה לעבר.

המשך קריאה