סיטונאי ירקות ופירות בתל אביב יפו

(18 תוצאות)
Business locationsBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness locationBusiness location
  • הלוגו של מפגש גימל
    מפגש גימל
    ניווט לעסק
    אבא אחימאיר 33, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של השוק הסיטונאי
    השוק הסיטונאי
    ניווט לעסק
    תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של ע.ת.א גלוי אש ביס שוק סיטונאי
    ע.ת.א גלוי אש ביס שוק סיטונאי
    ניווט לעסק
    החשמונאים 96, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של ע.ת.א ביס שוק הסיטונאי פקס
    ע.ת.א ביס שוק הסיטונאי פקס
    ניווט לעסק
    החשמונאים 96, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של גדי
    גדי
    ניווט לעסק
    לבנדה 34, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים
  • הלוגו של חזן גדי
    חזן גדי
    ניווט לעסק
    לבנדה 34, תל אביב יפו

    לפרטים נוספים

עסקים נוספים נותני שירות בתל אביב יפו

קופונים והטבות

CouponCard thumbnail
מתנה
Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
מחירים
CouponCard thumbnail
מתנה
Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
בקניה מעל ₪150 משלוח חינם
לכל הקופונים

בישראל קיימת שיטה מדורגת להפצת יבולים ותוצרת חקלאית מהמגדל או מהיבואן של תוצרת זו, ועד לצרכן הסופי. 
שרשרת הערך הזו מתחילה במגדל - יכול להיות למשל חקלאי במושב או קיבוץ - ועוברת בסיטונאי ירקות ופירות, שממנו קונה הקמעונאי את מה שהוא צריך על מנת למכור לצרכן הסופי. קמעונאי לצורך עניין זה לא חייב להיות רק ירקן, למשל, או בעל דוכן בשוק, אלא גם מי שמייצר מזון ללקוח קצה.
לדוגמא, יצרני מזון אלה כוללים בעלי מסעדות. הם יכולים לכלול בתי מלון או חברות קייטרינג ויצרני סלטים או מזון מוכן ארוז אחר. השאלה היא שאלת כמויות: כל עוד מדובר קניית כמויות גדולות של ירקות ופירות - הן יתאימו למכירה על ידי סיטונאי.
יש גופים נוספים שקונים ירקות ופירות ישירות מהחקלאי בכמויות גדולות: גופים אלה הם חברות שיווק ששייכות לרשתות השיווק השונות. הן בעצמן מהוות סיטונאי ירקות ופירות, ועוסקות גם ביבוא, כאשר כל אחת מהחברות האלה מוכרות לחנויות ששייכות לרשת שלהן. כל מנהל סופרמרקט מזמין מהחברה את מה שהוא צריך, ממש כאילו היה בעצמו קמעונאי או בעל חנות פרטית.

 

סיטונאי ירקות ופירות בתל אביב יפו ומכירה ישירה לצרכן

אם הכמויות שאתם קונים הן כמויות גדולות יחסית (אם מדובר באירוע פרטי גדול, למשל, שאתם צריכים עבורו מצרכים), ניתן לבצע רכישה גם מסיטונאים בתל אביב יפו. ברשתות לא בהכרח יסכימו למכור לכם כמויות גדולות של ירקות או פירות, כך שזהו פתרון מצוין. 
מה שכן, כדאי לדעת שהמחירים עשויים להיות מעט נמוכים יותר ממה שתמצאו בחנויות פרטיות, אבל לא בהכרח ממחירים של רשתות שיווק זולות. את עיקר ההוזלות תמצאו במוצרים שנחשבים יקרים יותר (אננס, פירות ייחודיים וכו') ופחות בירקות או פירות בסיסיים, כמו עגבניות, מלפפונים, בצל יבש וכדומה.

המשך קריאה