סטודיו לעיצוב גרפי במסעודין אל עזאזמה

(13 תוצאות)

עסקים נוספים נותני שירות במסעודין אל עזאזמה

קופונים והטבות

CouponCard thumbnail
קופון
5% הנחה על כל הזמנה נוספת.
CouponCard thumbnail
5% הנחה
Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
לבאים מהמודעה
CouponCard thumbnail
20% הנחה
Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
אירועים חתונות ועוד
*לא כולל חגים וסופי שבוע
לכל הקופונים

מהו התפקיד של מעצב גרפי? האם יש הבדל בין גרפיקאי ל'ביצועיסט'? היכן עובדים אנשי מקצוע אלה ובאילו תחומים הם עוסקים? כיצד מתמחרים את העבודה שלהם?

תקשורת חזותית ועיצוב גרפי במסעודין אל עזאזמה

להבדיל משרטוט, שבו השרטט מתאר גוף תלת מימדי באופן דו מימדי אך מדויק, שאינו ניתן לפרשנות, עיצוב גרפי היה כינוי למקצוע בו עיצבו אלמנטים שונים בדו מימד על מנת להעביר מסר. פריטים כאלה כללו למשל שלטים, ניירת פרסומית או אתרי אינטרנט; הדיוק לא היה הייעוד שלהם, אלא העברת המסר.

העברת מסרים נעשית על ידי גרפיקאים בין אם באמצעות טקסט ובין אם באמצעות תמונה או סרטון. בזכות המחשב והאינטרנט התחום התפתח מאוד, פרץ את תחומי הדו-מימד וכיום הוא עוסק גם בהעברת מידע או הכוונה גם בצורות אחרות, ולכן זכה לכינוי "תקשורת חזותית".

מהו תפקידו של מעצב גרפי במסעודין אל עזאזמה?

מעצבים גרפיים במסעודין אל עזאזמה עובדים כעצמאים, כבעלי סטודיו לעיצוב גרפי, במשרדי פרסום או בכל מקום ותחום בו יש צורך בתקשורת חזותית. לדוגמא, יש כיום לא מעט גופים ציבוריים גדולים שמחזיקים סטודיו או אנשי מקצוע שיבצעו את החומר הפרסומי שלהם. חומר כזה יכול להיות מודפס או דיגיטלי ויכול לכלול שלטים או אפליקציות לטלפון נייד, באותה מידה. הנושא יכול להיות ביטחון וצבא, חינוך או בריאות, ותפקיד המעצב הוא להבין את התחום, להכיר אותו ואת האופן הטוב ביותר שבו יוכל להעביר את המסרים השונים לקהל היעד.

עיצוב גרפי במסעודין אל עזאזמה – כיצד מתמחרים?

כדי להבין איך לתמחר את העבודה שאתם צריכים, יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים:

  • מורכבות המסר וגודל המדיום. ככל שהמסר מורכב יותר במדיום קטן יותר, העבודה הגרפית תהיה מסובכת ויקרה יותר.
  • זהות איש המקצוע. מומחה מבוקש לתקשורת חזותית יהיה יקר יותר מביצועיסט, שתפקידו הוא פשוט לבצע את מה שהמעצב מתאר או מצייר לו, בקווים כלליים. עבודה של ביצועיסט תהיה תמיד זולה יותר.

בכל מקרה, התמחור נעשה על פי שעות עבודה וסוג הפריט בו מעוניינים. לדוגמא, לוגו יהיה תמיד יקר יותר מברושור, שיהיה יקר יותר מכרטיס ביקור, וכו'.

המשך קריאה