חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

סדנאות בישול בקרית ים

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור קרית ים
Pizza By Noor
Pizza By Noor
טלפון: 076-8618229
פתוח 24/7
Pizza By Noor - אירועים פרטיים בניחוח איטלקי' אירוע חלבי איטלקי שפשוט לא יפסיקו לדבר עליו/ אז אם את או אתה חוגגים אירוע ובא לכם להתפנק בקינטרינג חלבי איכותי חייגו עכשיו. בנוסף מתקיימים במקום סדנאות בישול איטלקיות לקבוצות.
נותן שירות באזור קרית ים
פשוט לבשל עם נועם זיגדון
פשוט לבשל עם נועם זיגדון
טלפון: 076-8119549
הקונגרס 7, חדרה
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00
פשוט לבשל עם נועם זיגדון מציע קורסים וסדנאות בישול באיזורי חיפה, תל אביב, השרון והמרכז. הסדנאות כוללות בישול מרוקאי ואיטלקי, הכנת ממולאים, ארוחות חג ואפייה, בשעות נוחות ביממה. מחירים מיוחדים לקבוצות וועדי עובדים. צרו קשר!
נותן שירות באזור קרית ים
הקמפוס הקולינרי
הקמפוס הקולינרי
טלפון: 076-8608454
גבעת שאול 40, ירושלים
בתיאום טלפוני
״אני ממליץ מאוד ובגדול ללמוד שם אחלה מרצים ומורים תותחים שפים ומרצים תותחים קובי פרסול רוני שמיר ומיכאל כ''ץ וכדומה הסו שף התותח ישראל קרילה שתומך ועוזר לכל תלמיד להצליח לעבור את המבחנים וגם עוזר לכל תלמיד שתקשה במתכונים ותומך בו בית ספר הקמפוס הקולינרי בירושלים ברמה גבוהה מומלץ״
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום קורסים וסדנאות בישול בקרית ים. לרשותכם מצד ימין אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום הקורסים וסדנאות בישול. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות בקרית ים וחיפה והסביבה או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.