פירוק רכבים בקבוצת יבנה

(3 תוצאות)

עסקים נוספים נותני שירות בקבוצת יבנה

    קופונים והטבות

    CouponCard thumbnail
    מתנה
    Percentage iconבלעדי ללקוחות B144
    חייגו מחיר הוגן וזמינות
    CouponCard thumbnail
    קופון
    ייעוץ טלפוני חינם
    CouponCard thumbnail
    קופון
    מחירים מיוחדים לגולשי b144. חלפים מקוריים וחלופיים במחירים מעולים למגוון רכבים. ללא תחרות!
    לכל הקופונים

    מחירון רכבים לפירוק מומלץ

    • תשלום מינימלי לרכב לפירוק
      300 - 500

    • תשלום ממוצע לרכב לפירוק
      1,000 - 1,500

    • תשלום גבוה עבור רכב לפירוק
      1,500 - 2,000

    • תשלום עבור גריטה התכנית אינה פעילה ב- 2018
      מ- 3,000

    • תשלום על פי משקל ברזל עד 1,000 ש"ח לטון
      עד 1,000

    * המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.למחירון המלא

    כתבות על רכבים-לפירוק

    יש לכם מכונית ישנה, שכבר לא שווה לתחזק ולתקן? מצד שני, אולי אתם מחפשים חלק לתיקון של מכונית כזו או כל רכב אחר? מגרשי פירוק רכבים בקבוצת יבנה עשויים לספק לכם מענה לשני הצרכים. 
    מחירי החלפים בישראל הם מהגבוהים בעולם. עם כל הרפורמות שנעשו והניסיונות להוריד את מחירי החלקים, הם עדיין גבוהים. לעיתים די קרובות יש אפילו מי שנמנעים מתיקון המכונית שלהם ונוסעים באוטו פחות מתוחזק, רק בגלל שעלות חלק חדש היא גבוהה מאוד. 

     

    מגרש רכבים לפירוק בקבוצת יבנה- מקור מצוין לחלפים זולים

    על מנת לחסוך בעלות חלקי חילוף לרכב, ניתן לרכוש חלקים חדשים שאינם "מקוריים" אלא חלופיים. חלקים כאלה יכולים להיות זולים עד כדי 50% ממחירם של חלקים מקוריים אך עדיין יקרים. חלקים כאלה גם קשה להשיג לדגמים שאינם פופולריים או שהם מאוד ישנים. 
    אופציה נוספת היא קניית חלפים משומשים, שמקורם במכוניות שפורקו: מדובר בשני סוגי רכבים שנמכרים לסוחרי גרוטאות וחלפים. הסוג הראשון כולל רכבים שהתיישנו והורדו מהכביש בגלל שווי נמוך (וחוסר כדאיות לתחזוקה). הסוג השני כולל מכוניות שעברו תאונה קשה והורדו מהכביש על ידי חברות הביטוח, שהכריזו עליהן כ"טוטאל לוס". 
    מגרשי גרוטאות בקבוצת יבנה קונים מכוניות מחברות ביטוח, מארגונים גדולים (כמו המשטרה ומשרד הביטחון) וגם מאנשים פרטיים. בעבר הייתה בישראל תוכנית גריטת רכבים, אבל נכון לשנת 2020, היא לא מופעלת. תוכנית זו דרשה שבעת הגריטה, למכונית יהיה רישיון בר תוקף ("טסט") ושהיא תהיה בעלת כושר תנועה ותגיע לסוחר בנסיעה. 
    בהעדר תוכנית פעילה, אם יש לכם מכונית מיושנת שכבר לא שווה להחזיק או לתחזק, אתם עדיין יכולים למכור אותה לסוחר גרוטאות או למגרש. סוחר גרוטאות ייתן לכם מחיר ששווה פחות או יותר לשווי המתכת שיש במכונית, בעוד שמגרש הפירוק עשוי לתת לכם מחיר קצת יותר גבוה; כזה שמשקף את "אוצר" החלפים שגלום באוטו הישן שלכם. 

    המשך קריאה