ביאנקה אדמין
העסק נולד מתוך רצון לעזור לבעלי עסקים בזמן הצמיחה שלהם ולתת להם את המרחב לעבוד ולתת מענה ללקוחות
בצורה הטובה ביותר.
לכל עסק יש עשרות מטלות, החל משיווק ושירות לקוחות ועד מעקב על הצעות מחיר וגביית כספים, במיוחד כאשר
העסק בצמיחה.
המטרה שלי היא לתת מענה לתהליכי ייעול, תפעול, בירוקרטיה ואדמיניסטרציה ובכך לאפשר ללקוחות שלי לעשות את
העבודה שלהם ולהיות מרוכזים בלקוחות שלהם.
היכולות שלי ליצור סדר ולייעל תהליכים בעסק, הינן הכרחיות להצלחה של כל עסק.
אני בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות. בעלת התעודות פרקטישנר ומאסטר NLP. שירתי עשר שנים כקצינת לוגיסטיקה (השתחררתי בדרגת רס"ן), ניהלתי מאות חיילים והייתי אחראית על פרויקטים בקנה מידה ארצי. הניסיון שלי בתחומי הניהול והתפעול הוא רחב וכולל ידע וניסיון ביישום שיטות ייעול בעבודה, ניהול תהליכים. כמו כן, אני בעלת מעוף ליצירת פתרונות פרקטיים עם הספקי עבודה מרשימים. השילוב בין הידע, הפרקטיקה והאהבה להפיכת המסובך לפשוט הביאו אותי להקים את העסק ולהוביל את לקוחותיי להצלחה וצמיחה עסקית.
הייחודיות שלי
הייחודיות של המשרד זה החיבור בין המענה התפעולי, הקלות הטכנולוגית, ייעול תהליכים וניהול הפרויקטים ביחד עם
מציאת פתרונות ייחודיים ויצירת התאמה ללקוח בכל תחום בעסק.
אני מפקחת על כל אחד מהפרויקטים באופן אישי ורואה את עצמי כחלק בלתי נפרד מהעסק ושותפה להצלחה
וההתקדמות של הלקוחות שלי.
השירותים הקיימים
ניהול עסקים – ניהול ותפעול העסק במיקור חוץ על בסיס חודשי הכולל ליווי באדמיניסטרציה, ייעול תהליכים, סליקה, בירוקרטיה, גביית כספים, שירות לקוחות, הוצאת הצעות מחיר כולל מעקב אחריהן ועוד.
ניהול פרויקטים – הוצאה לפועל של פרויקטים עבור העסק / החברה בכל תחומי התפעול והייעול או מעבר
לטכנולוגיה חדשה.
ייעוץ לייעול עסקי – ליווי פרטני לקידום בעל העסק בתחומים של ייעול וטכנולוגיה על ידי לימוד הנושא עד להטמעתו המלאה בעסק והכשרת כל העובדים אשר נדרשים בשימושו היומיומי.
הכשרה למנהלת משרד – הכשרה וליווי לניהול משרד של עובדת אחת או יותר כולל הטמעת תהליכים,
טכנולוגיה, תפעול ובירוקרטיה.