להיערך כראוי למקרה חירום באמצעות התקשרות מראש עם רפואה דחופה

לא עלינו, מומלץ להיערך מראש לכל מקרה חירום שדורש רפואה דחופה. כיצד עושים זאת נכון? ארגון "אמון הציבור" מציג המלצות:

  • אל תמהרו לחתום על החוזה בטרם קראתם והבנתם את כל הסעיפים.
  • דעו שגם אם נציג המכירות דוחק בכם לחתום - זכותכם וחובתכם לקרוא ולהבין את החוזה.
  • חשוב לוודא כי החוזה כולל פירוט של כל השירותים שיסופקו ופירוט מחירי השירותים.
  • שמרו אצלכם עותק של החוזה לאחר החתימה .
  • חשוב לשים לב שהחוזה מגדיר באופן מפורש את העלות החודשית של העסקה ומהו הסכום אשר ייגבה מהצרכן מידי חודש.
  • החוק אוסר על החברות להחתים צרכנים לתקופה העולה על שנה ונאסר על הארכת תוקפם לתקופה העולה על חצי שנה ללא בקשתו המפורשת של הצרכן. חוזה הטוען אחרת אינו עומד בדרישות החוק!
  • החוק מאפשר לבטל עסקה בתוך 30 ימים מיום החתימה על החוזה. חל איסור לגבות מהצרכן דמי ביטול כלשהם בתקופה זו גם אם כבר החל לקבל את השירות.
  • במידה והותקן לחצן המצוקה, ניתן לגבות דמי פירוק עד 100 ש"ח.
  • בררו מראש האם אתם נדרשים לשלם השתתפות עצמית בגין ביקור ומה גובה ההשתתפות.

תלונה אחת שווה אלף קיטורים - להגשת תלונה: www.emun.org