הם מתחילים את העסק שלהם בקטן, מהמשאבים הכספיים הקיימים, ומתחילים לפתח אותו אט אט לכיוון יותר ויותר מבוסס. סטארט אפיסטים צעירים הם כבר לא חיה נדירה, נהפוך הוא.

הסטארט אפיסטים הצעירים הם הדור הבא של המשקיעים הישראליים והעתידים לייצג אותנו ברחבי העולם. יצאנו לסקירה קצרה על מנת לשרטט את הקווים המרכזיים לאישיותם של הסטארטאפיסטים הישראלים הצעירים אשר מתמחים יזמות עסקית

יצירתיות כמנוע פעולה עיקרי

הסטארט אפיסטים הצעירים מסתמנים כאמנים יצירתיים לכל דבר ועניין. בדיוק כמו שיצירה מתחילה מאפס, כך גם הסטארט אפיסטים הצעירים מתחילים את מלאכתם מהון מינימלי ומחזון המשורטט בראש אחת לאחת. נראה כי הסטארטאפיסטים של ימינו הם בין בעלי החזון רב העוצמה המחויבים ללכת אחר חזונם ולהגשימו.

חופש מחשבתי כחלק אימננטי מהתהליך

חופש מחשבתי הינו גורם הכרחי להגשמת כל חלום, הזוי ומוזר ככל שזה יהיה. על מנת ליצור דבר מה מאפס היזמים החדשים מוכנים לפתוח את גבולות המחשבה שלהם ולהיות מוכנים לשקול כיווני פעולה שמעולם לא היו קיימים קודם לכן. היזמים החדשים רואים בכל סיכון או קושי אתגר חדש שביכולתם להתמודד עימו.

הערכה עצמית וגבוהה ויכולת תרומה

היזמים הצעירים יודעים שיש להם מה לתת, ויודעים שמה שיש להם לתת הינו בעל ערך גבוה לחברה. ככאלה, מוכנים היזמים לתת את מה שיש להם במסירות מלאה. מתוך אמונה בחזון ואמונה שיתגשם, משקיעים היזמים הצעירים את מיטב מרצם בתכנית היזמית שהכינו. דוגמה נפלאה ליזם הוא גיא גלבויז העושה צעדי ענק בתחום היזמות.

תשוקה כמניע עיקרי

תשוקה היא זו המניעה את היצירה וגם את היזמים הצעירים, כך מסתבר. זה הניצוץ בעיניים, זה הרעד בקול כשמדברים על האפליקציה או על החזון, זה הטירוף לקום ולעבוד על הפרויקט גם בשתיים בלילה או המוכנות להיפגש עם כל מי שרק צריך כדי להשיג את המימון הדרוש למיזם. כל אלו נובעים מאותה תשוקה ישנה ליהנות להגשים את החלום וזו שמניעה את היזם לאורך כל הפרויקט. תשוקה, מסתבר, היא המניע העיקרי של יזמים בכל העולם גם של אלו חסרי הניסיון.

המיזמים הכי מצליחים השנה

יזמות היא לא תחום לפחדנים, פרט זה ידוע לכל. על מנת ליזום פרויקט, עסק או להקים רעיון מאפס, נדרשים לא מעט אומץ ונחישות, נכונות ורצון עז להצליח גם כשהמציאות טופחת בפנים. יש כאלה שהצליחו לעבור את השלבים הראשונים של היזמות ולהגיע להצלחה ברמה בינלאומית כמו מיזמים של גיא גלבויז ואחרים. מי הם אותם מיזמים שעברו את כל חבריהם והצליחו לעשות שמות ברחבי העולם כולו?

Waze - החברה שעשתה היסטוריה בכבישים

האפליקציה שעשתה שמות בכל רחבי העולם, הפכה למוקד רכילותי בלתי פוסק ולבסוף נקנתה על ידי גוגל בלא פחות ממיליארד דולרים. לא מעט חברות בינלאומיות התעניינו ברכישת Waze אולם לבסוף הייתה זאת גוגל שלקחה אליה את האפליקציה ששינתה את פניו של המובייל.

אפליקציה מקצועית לבדיקת תוכנה במיקור חוץ

UTest פיתחה עבורכם שירותיים יעילים של בדיקות תוכנה במיקור חוץ. מדובר באחד השירותים היעילים והמבוקשים ביותר על ידי חברות ועסקים ברחבי העולם כולו. החברה אף נכנסה לרשימת 10 החברות המבטיחות של פורבס, לא פחות. החברה מתפתחת כבר מ 2008 וממשיכה להתפתח בקצב מואץ גם היום.

פרטיות גם ברשתות החברתיות - יש דבר כזה!

יש כאלה שירימו גבה. פרטיות ברשתות החברתיות? אז כן, יש דבר כזה. החברה מאפשרת לסרוק את כל ההרשאות של היישומים השונים ברשתות החברתיות כגון יוטיוב וגוגל, טוויטר, אינסטגרם ורשתות אחרות. עם כל ניסיון גישה של אחת מהרשתות למידע הפרטי, האפליקציה מודיעה על חדירה למידע הפרטי ומאפשרת את ביטול הנגישות.

טכנולוגיית ראייה ממוחשבת הטכנולוגיה החמה ברשת

טכנולוגיית הראייה הממוחשבת עושה שמות בעולם כולו. Prime Sense, היא ממציאת השבב הראשון של מצלמת הקינקט מביאה אל העולם חידושים בתחום הראייה הממוחשבת ללא הפסקה. נרכשה בשנה האחרונה על ידי אפל בסכום של 345 מיליון דולר.

Bio Catch - מניעת גניבות זהות בממשקים חכמים

החברה פיתחה טכנולוגיה שלמעשה מנתחת את תגובות המשתמש ועל ידי איתור הפרעה או שינוי בדפוסי השימוש הרגילים מדווחת על פריצה או על שימוש זר בממשקים חשובים.החברה מייצאת את תוצריה לכל רחבי העולם ומתפתחת משנה לשנה.