מעוניינים להתקין אינטרנט בבית או במשרד?

ארגון "אמון הציבור" ריכז עבורכם המלצות חשובות בעת ההתקשרות שלכם עם ספק אינטרנט - לפני החתימה על החוזה,במהלך מתן השירות ובעת ההתנתקות:

טרם החתימה על חוזה ובמהלך מתן השירות

  • דרשו לקבל את ההסכם בכתב, ובדקו האם בהסכם מופיעות כל ההבטחות שנמסרו לכם בעת המכירה.
  • דירשו בכתב פירוט של כל העניינים המהותיים לעסקה (תנאי התקשרות, מחיר כולל מע"מ וחיובים נוספים, לאיזה תקופת זמן מוצע המחיר, אופן ביטול העסקה, אחריותכם על ציוד הקצה - המודם) לפני החתימה.
  • דרשו לקבל בכתב כל שינוי בתנאי ההתקשרות: מהירות הגלישה, מחיר וכדומה.
  • היום אין מסלולים בהתחייבות ובכל שלב תוכלו לסיים את ההתקשרות ולעבור לחברה מתחרה בתנאים טובים יותר. 
  • בצעו  סקר שוק  עם החברה המקבילה ונסו לקבל את התוכנית האטרקטיבית ביותר עבורכם.
  • חשוב לעקוב אחר החשבוניות מידי חודש, ולבדוק האם יש טעויות בחשבון, האם המחיר עלה ללא הודעה.
  • על כל חיוב חריג ושאינו ברור יש לפנות לחברה בהקדם האפשרי.


התנתקות משירות

  • זכרו כי אין קנסות יציאה, וזכותכם לסיים את ההתקשרות בכל עת.
  • אם ברצונכם לסיים התקשרות פנו בכתב (רצוי באמצעות דואר רשום), ושמרו תיעוד על הפניה.
  • אם ביקשתם להפסיק את השירות, והחברה מוסיפה לחייב אתכם לאחר שחלפו שלושה ימים ממתן הודעת הביטול - אתם יכולים לתבוע פיצויים ללא הוכחת נזק עד 10,000 ש"ח.
  • בדקו על החזרת ציוד הקצה (מודם) והאם אי ההחזרה תגרור עלות מצידכם.
  • אם החברה איחרה באיסוף ציוד הקצה (מודם) אין היא רשאית לגבות דמי שימוש עבור זמן זה, מעבר לשלושת הימים מיום מתן הודעה התנתקות.

תלונה אחת שווה אלף קיטורים - להגשת תלונה: www.emun.org