מעוניינים להתקין אינטרנט בבית או במשרד?
ארגון "אמון הציבור" ריכז עבורכם המלצות חשובות בעת ההתקשרות שלכם עם ספק אינטרנט - לפני החתימה על החוזה,במהלך מתן השירות ובעת ההתנתקות:
טרם החתימה על חוזה ובמהלך מתן השירות
- דרשו לקבל את ההסכם בכתב, ובדקו האם בהסכם מופיעות כל ההבטחות שנמסרו לכם בעת המכירה.
- דירשו בכתב פירוט של כל העניינים המהותיים לעסקה (תנאי התקשרות, מחיר כולל מע"מ וחיובים נוספים, לאיזה תקופת זמן מוצע המחיר, אופן ביטול העסקה, אחריותכם על ציוד הקצה - המודם) לפני החתימה.
- דרשו לקבל בכתב כל שינוי בתנאי ההתקשרות: מהירות הגלישה, מחיר וכדומה.
- היום אין מסלולים בהתחייבות ובכל שלב תוכלו לסיים את ההתקשרות ולעבור לחברה מתחרה בתנאים טובים יותר.
- בצעו סקר שוק עם החברה המקבילה ונסו לקבל את התוכנית האטרקטיבית ביותר עבורכם.
- חשוב לעקוב אחר החשבוניות מידי חודש, ולבדוק האם יש טעויות בחשבון, האם המחיר עלה ללא הודעה.
- על כל חיוב חריג ושאינו ברור יש לפנות לחברה בהקדם האפשרי.
התנתקות משירות
- זכרו כי אין קנסות יציאה, וזכותכם לסיים את ההתקשרות בכל עת.
- אם ברצונכם לסיים התקשרות פנו בכתב (רצוי באמצעות דואר רשום), ושמרו תיעוד על הפניה.
- אם ביקשתם להפסיק את השירות, והחברה מוסיפה לחייב אתכם לאחר שחלפו שלושה ימים ממתן הודעת הביטול - אתם יכולים לתבוע פיצויים ללא הוכחת נזק עד 10,000 ש"ח.
- בדקו על החזרת ציוד הקצה (מודם) והאם אי ההחזרה תגרור עלות מצידכם.
- אם החברה איחרה באיסוף ציוד הקצה (מודם) אין היא רשאית לגבות דמי שימוש עבור זמן זה, מעבר לשלושת הימים מיום מתן הודעה התנתקות.
תלונה אחת שווה אלף קיטורים - להגשת תלונה: www.emun.org