מעבר למאות השעות החודשיות בהן אתם נמצאים במקום העבודה, חזות המשרד שלכם היא הרושם הראשוני אותו אתם יוצרים אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. עניין משמעותי שעשוי להיות שווה לא מעט כסף.

זו בדיוק הסיבה מדוע כדאי להשקיע ברכישת ריהוט משרדי איכותי, מרשים, מחומרים שאינם מתבלים באופן מהיר או פולטים רעלים לסביבה ובכזה ארגונומי המונע פציעות וכאבים, במיוחד בכל נושא הגב, מפרקים, ברכיים, רגליים ועוד. להלן מספר עצות בתחום עיצוב הריהוט המשרדי.

כסאות מנהלים – נוחות ובריאות הם שם המשחק ברכישת ריהוט משרדי מסוג זה. עשרות דגמים קיימים בשוק, לרוב הזולים שביניהם לא יעניקו לכם את התמיכה לה זקוק הגב שלכם בפרט וגופכם באופן כללי במשך שעות ארוכות של ישיבה. נסו את הכיסא באופן אישי לפני הרכישה, רצוי לזמן של יותר מדקות ספורות. תחליפי עור וחומרים אחרים עלולים להתבלות במהרה. כסאות מנהלים ניתן למצוא בטווח מחירים של בין 400 ₪ לדגמים הפשוטים ועד אלף ויותר ל"פרארי של כיסאות המנהלים".

כיסאות מחשב – גם כאן מומלץ להימנע מכיסאות פשוטים, שיתבלו במהרה ויפגעו בבריאות העובדים שלכם (דבר העלול לגרום לימי מחלה רבים והפסדים כספיים). עלות ממוצעת – 400-450 ₪. גם כאן נמליץ בחום על שימוש בכיסאות ארגונומיים אשר ישתלבו בצורה מושלמת עם גודל וגובה שולחן המחשב שלכם.

שולחנות – חשוב להתאים את גודל השולחן וצורתו לצרכים הצפויים (מחשב, ניירת, פגישות עבודה וכו') ולמיקומו במשרד (שולחן רגיל לעומת שולחן פינתי). נסו לבחור שולחן ללא הפרעות לרגליים ובעל עובי קנט של 3 ס"מ לפחות (כדי למנוע פגיעת משענות הידיים בדופן השולחן). זכרו ששולחנות גדולים מדי מזמינים מראה כללי צפוף, מגושם ו"מבולגן". חשבו גם על הפן הבטיחותי ברכישת ריהוט משרדי זה (במיוחד בכל האמור לגבי שולחנות זכוכית). שמרו על התאמה עיצובית בין חומרי וצבעי השולחן לשאר הפרטים במשרד.

אחרים – ארונות, מדפים, מגירות, שולחנות קפה, תאורה – לכל אלו ואחרים משמעות מכרעת במראה הכללי, בנוחות העבודה ובאווירה שתיווצר במשך שעות העבודה.