מעוניינים לרכוש מוצר דרך סוכנויות שיווק והפצה?

ארגון "אמון הציבור" ריכז עבורכם המלצות חשובות להתנהלות נכונה מול סוכנויות שיווק והפצה:

  • חשוב לתעד את השיחה ופרטי הנציג, שעת השיחה, המוצר הנרכש ותיאורו, הדגם הספציפי והמחיר שסוכם.
  • בסיום השיחה דרשו מהנציג לחזור בפניכם על פרטי העסקה כפי שאלו נרשמו אצלו.
  • דרשו לקבל את פרטיו המלאים של העסק עימו אתם מתקשרים לפני החתימה.
  • וודאו שמחיר המוצר כפי שמוצג בפניכם הינו המחיר הסופי ואין עלויות נוספות כדוגמת דמי משלוח.
  • בכל פניה בה נמסר לכם כי "זכיתם" או "נבחרתם" לקבל מתנה, דרשו לדעת האם אכן מדובר במתנה או פשוט מדובר בעסקה עבורה תידרשו לשלם.
  • דעו שאם דרשו מכם תשלום אשר אינו משקף דמי משלוח רגילים – לא מדובר ב"מתנה".
  • בהצטרפות למועדון לקוחות - בדקו היטב את תנאי ההצעה, האם היא כרוכה בתשלום חודשי קבוע, מה מתחייב העסק לספק במסגרת העסקה ולאיזו תקופה ההתחיייבות.
  • אל תסכימו לבצע עסקאות תחת לחץ.
  • במקרה שהמוצרים שהזמנתם לא התקבלו במסגרת הזמנים שהעסק התחייב, כדאי לפנות לחברת האשראי ולדרוש את ביטול העסקה.
  • אם המוצרים שקיבלתם אינם תואמים את אלו שהוזמנו או שהינם פגומים, זכותכם לבטל את העסקה.
  •  יש לפנות לעסק בכתב ורצוי בדואר רשום.
  • באפשרותכם לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום מסירת חוזה בכתב.
  • במקרה של ביטול אשר אינו נובע מפגם או אי התאמה, יכול העסק לגבות דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה עד 100 ₪.
  • עקבו תדיר אחר פירוט חיובי כרטיסי האשראי מדי חודש ותוודאו כי החיובים תואמים את שסוכם עימכם.

תלונה אחת שווה אלף קיטורים - להגשת תלונה www.emun.org