משיכת קהל לבית עסק היא עניין מורכב ויקר, כך שכל כלי שניתן לנצל לשם כך, יהיה מבורך.
מי שלא נמצא בקניון, שבו יש תאורת שטיפה מלאכותית בכל שעות היממה, זקוק לתאורה לעסק שלו כדי שייראה על ידי הקהל שעובר ברחוב או באזור העסק בשעות הערב או החשכה.
שילוט מואר הוא לא רק פתרון בעסקים שפתוחים בשעות החשכה. כמו שנראה מיד, יש לו השלכות גם ביצירת תדמית ויתרונות נוספים.
משיכת קהל בשעות החשכה
- נתחיל מהמובן מאליו: בשעות החשכה קל יותר לראות את העסק שלכם – את השם שלו ומה שהוא מציע, ולזהות את מיקומו – אם השלט מואר.
שעות החשכה הן לאו דווקא שעות הערב המאוחרות:
כבר בשעות בין הערביים – בקיץ, אפילו משבע-שבע וחצי – יש יתרון גדול לשלט מואר, על פני שלט רגיל.
בחורף הערב יורד מוקדם – כבר בחמש, כאשר רוב העסקים עדיין פעילים, ושלטים מוארים יכולים להיות פתרון ויתרון גם בימי גשם או בימים אפרוריים.
תדמית
- שלט מואר יוצר מראה מזמין ותדמית בטוחה ויוקרתית יותר לכל עסק.
- הוא משדר "השקעה" ומודרניות, בהשוואה לשלטים רגילים.
לקוחות שרואים עסק עם שלט מואר, מייחסים לו פתיחות וקבלת פנים, הרבה יותר מאשר לעסק שהשלט שלו גדול, אבל חשוך.
היום ניתן לעצב שלטים מוארים באין-ספור צורות, מחומרים שונים ובגדלים שונים, וכך ליצור תדמית ייחודית לעסק, כבר מהרגע הראשון.
טיפ חשוב מאוד בכל מה שקשור בתדמית:
- כשאתם מזמינים שלט מואר, שקלו טוב-טוב מהו סגנון השלט שמתאים לתדמית העסק שלכם.
שלט ניאון מהבהב אולי נראה cool ומושך קהל, אבל הוא לא מתאים לכל סוג עסק. מצד שני, שלט פרספקס לבן וגדול אולי נראה למרחק גדול, אבל הוא לא בהכרח או בדיוק משרה אווירה של לוקסוס ויוקרה.
בטחון אישי
- שלט מואר בגודל מתאים, מפיץ או מחזיר אור לסביבה ויוצר סביבה בטוחה יותר.
זה נראה אולי טפשי – למה אני לא יכול לסמוך על תאורת הרחוב, למשל – אבל תחשבו על לקוחות שהולכים ברחוב חשוך: הם ממשיכים ללכת הלאה, בגלל שאינם מרגישים בטוחים.
ברחוב או אם יש מספר חנויות שאינן מוארות, התחושה היא תחושת עזובה, באילו שהרחוב או החנות 'מתים'.
לסיכום: האירו את העסק שלכם בעזרת שלט מואר, שפרו את הנראות שלו ואת התדמית שלו והעניקו ללקוחות שלכם הרגשת בטחון.
רוצים שילוט מואר לעסק? היכנסו עכשיו למדור שלטים באתר b144 ומצאו את השילוט הנכון לעסק שלכם.