* החלפת הגלגל ללא המנוע פשוטה יותר – דומה להחלפת הגלגל הממונע, רק ללא שלבי ניתוק החשמל ויחידת ההנעה.
 
* אם יש לכם שיער ארוך, אספו אותו, כדי שלא ייתפס בגלגלים או בשרשרת. 
 
* רצוי להסיר תכשיטים לפני טיפול באופניים.
 

אז איך מתחילים לתקן את הפנצ'ר באופניים?

 
  1. הוציאו את המצבר. 
  2. הניחו את האופניים על הכידון, על משטח ישר, רצוי מרופד בשטיח או שמיכה ישנה. 
  3. שחררו את הברקסים כך שהגלגל חופשי. 
  4. שחררו את האומים משני צידי בית המנוע עד שניתן לטלטל אותו מצד לצד ולשחרר אותו. 
  5. נתקו מחברי חשמל קרובים כדי להקל על הוצאת הגלגל כולו מהתושבות.
  6. אל תשכחו לקצוץ אזיקונים או לשחרר פטנטים אחרים שמהדקים את הכבלים לשלדה, כדי שלא תתלשו אותם בטעות. 
  7. אם אי אפשר לשחרר את הגלגל מהכבל החשמלי, תצטרכו לעבוד כשהוא מחובר בכבל לאופניים. אחרת אתם יכולים לעבוד בנוחות על גלגל חופשי: 
  8. הסירו את הצמיג מהחישוק בצד שמנוגד לחוט – לרוב זה הצד שאינו צד השרשרת.
  9. משכו את הפנימית מהגלגל, כולל השסתום. קחו מספריים טובים וחיתכו אותה, אם אתם לא מעוניינים לתקן את הפנצ'ר אלא להחליף אותה כולה.
  10. משכו אותה החוצה וזרקו
  11. מלאו מעט אוויר בפנימית החדשה כך שיש לה מעט יציבות, לא שהיא מנופחת "מלא".
  12. השתמשו באחת הידיים כדי להרים את הגלגל מהתושבות וביד השנייה הוציאו את הפנימית הישנה (אם החלטתם לא להשחית אותה...).
  13. הכניסו את הפנימית החדשה והעבירו אותה בין הציר והשלדה בצורה שלא תיתפס במנוע כשתחזירו אותו למזלג. 
  14. החזירו את המנוע לתושבות שלו – למזלג - ונענעו אותו כדי להבטיח שהוא חזר במלואו למקום. 
  15. התחילו להכניס את הפנימית לצמיג – שסתום תחילה וסיימו על ידי החזרת הצמיג עצמו לחישוק.
  16. מלאו אויר ונפחו את הצמיג. 
  17. הדקו מעט את האומים. 
  18. תנו סיבוב טוב לגלגל והבטיחו שהוא נע בחופשיות ובצורה שווה ואז הדקו את האומים למלואם, בלי לחרוץ את המתכת ושחררו את הברקסים.
  19. הפכו את האופניים, החזירו את המצבר למקום, ישרו מראות אם צריך וצאו לדרך. 
ואם נתקלתם בבעיה, תמיד תוכלו למצוא מתקן אופניים חשמליים במדריך העסקים של בזק 144