צביעת רכב היא משימה לא פשוטה המצריכה טיפול של מקצוען, בשלבי הצביעה צריך להקפיד על ליטוש וניקיון טוב של שטח העבודה מצבע ישן ולכלוך עד רמת גרגיר האבק.

במצב שבו שטח הצביעה אינו נוקה כראוי לפני עבודת הצביעה, הלכלוך יצור כיס אוויר מתחת לצבע החדש ושכבת הצבע תהיה פגומה, מה שיגרום בחלוף הזמן לצבע להתקלף וליפול.

לא מספיק הניקוי והליטוש של שכבת הצבע הקודמת, גם במהלך הצביעה צריך תנאי עבודה סטריליים אשר ימנעו מאבק לחדור על משטח העבודה ולפגום בשכבת הצבע החדשה.

מסיבות אלו מומלץ לבצע צביעת רכב אך ורק במוסך פחחות מקצועי ואמין.

מהם מוסכי פחחות לא מקצועיים?

חאפרים רבים עובדים בישראל בתחום צביעת רכב ופחחות. נוכל למצוא חאפרים כאלה בכל עיר ויישוב בארץ. לרוב את החאפרים נוכל לזהות בקלות לפי המוסכים שבהם הם נותנים את השירות; מוסכים מוזנחים ולא מצוידים כראוי, ויש כאלה אשר אפילו עובדים בחצר ביתם.

העדר תנאים מתאימים לצביעת רכב משמע צביעה פגומה אשר תתקלף ותפגע בגוון הסופי של הצבע.

איך נמצא מוסך פחחות מקצועי?

ישנם מוסכי פחחות וצבע לרכב בכל יישוב בארץ, אז איך נמצא מוסך אמין ומקצועי?

החיפוש היעיל ביותר כיום של מוסכי צביעת רכב ופחחות הוא החיפוש באינטרנט, בעזרת מנוע החיפוש של b144. בעזרתו נוכל גם למצוא מוסכי צביעת רכב לפי מיקום וגם נקרא ביקורת על כל מוסך מפיהם של לקוחות קודמים.

לסיכום, צביעת רכב היא עבודה למוסך מקצועי אשר ברשותו ציוד מתאים וחדר צביעה סטרילי. אל תתפשרו אל איכות המוסך אשר יבצע עבורכם את עבודת צביעת הרכב, כי בסופו של דבר איכותו של המוסך משפיעה ישירות אל איכותה ועמידותה של עבודת הצביעה.