צביעה איכותית לא זאת בלבד שתשפיע על אסתטיות הבית אלא תעניק תחושה של חדשנות וניקיון שיעניק לו מראה מסודר ומאורגן יותר שיתרום גם לפוטנציאל עיצוב הפנים שלו. ממש כפי שקשה לחשוב על כל דבר חיובי כאשר הראש מבולגן ומלא בטרדות , כך גם הבית בלתי ניתן לעיצוב לאחר שהקיר לא ראה מברשת צבע.

 

בחירת צבעי נלקחת באופן מובן מאיליו במרבית המקרים. מרבית הלקוחות כלל לא מבינים תפקיד חשוב זה. חשוב מאוד להבין כי צביעת הבית או כל חלל אחר היא ממש אינה מריחת כמה שכבות של צבע על הקיר אלא ההשלכה על האווירה הנעימה בבית, צביעה בלתי איכותית, במיוחד מאותן עבודות צבע שניתן לראות בקרב הלקוחות הפרטיים מתבטאת בחוסר אחידות אשר רבים סבורים שאין בה כל רע.

 

מומלץ להיכנס קצת יותר אל תוך המודעות של צביעת הבית, ממש כשם שלא תנקו את הרצפה מבלי להזיז את הרהיטים, עד כמה וכמה הצביעה חייבת להתבצע תוך ביצוע ניקוי יסודי והחלקת הקיר באסתטיות והקפדה. אבל איך בוחרים את איש המקצוע הנכון?

 

על פי מה ואילו פרמטרים בוחרים צבעי?

חשוב מאוד לבחור בצבעי על פי הניסיון ועבודותיו הקודמות, צבעי מקצועי ידע לתת לכם מענה לא רק בתחום הכיסוי אלא גם בתחום מראה הגימור והבידוד של הקיר. במקרים רבים, צבעי מקצועי ייתן לכם מענה לא רק בתחום הצבע לבדו אלא גם בנושאים כמו בידוד ופתרונות הרחקת כתמים ורטיבויות במידת הניתן.

לצבוע את הבית ניתן גם ללא עזרתו של צבעי, אבל חשוב מאוד לשאול את השאלה: האם אתם מעוניינים לשלם אלפי שקלים למישהו שרק "ימרח צבע" או לאיש מקצוע שיטפל באסתטיות הבית באופן יסודי ומקצועי?

 

איך בוחרים צבעי חסכוני ומשתלם מבלי לפגוע באיכות העבודה?

מענה לצורכי החיסכון בתחום זה , הוא לא עניין של מה בכך, במיוחד כאשר הביקוש הוא לאיש מקצוע איכותי, אבל פתרונות יצירתיים, קיימים גם קיימים. חשיבה על פתרונות כמו התגבשות לקבוצת לקוחות המעוניינת לצבוע את הבית וסגירת מחיר ומעין מכרז קטן היא נקודה שלא מעטים חשבו עליה וזכו למחירים זולים משמעותית ביחס לעבודה מקצועית ביותר.

התגבשות כזאת יכולה לתרום גם לכם וגם לבעל המקצוע. כך עושים עסקים גדולים במקרה של צורך באנשי מקצוע בתחומים מסוימים: מפרסמים מכרז ובוחרים את האיכותי והזול ביותר.

 

האם כדאי לבקש תמונות מעבודות צבע קודמות?

כדאי מאוד ואפילו לבקש המלצות. קיימים צבעים רבים אשר טוענים למקצועיות וידע בצבע אבל בעצם עובדים בעבודות צביעה זו באופן עקיף. חשוב מאוד לבחור באיש מקצועי שזוהי עבודתו העיקרית, במיוחד כאשר הצביעה היא צביעה כללית בכל רחבי הבית/הדירה.