מחיר התקנת נקודת תאורה

התקנת נקודות תאורה היא פעולה שצריכה להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך בלבד. יש מספר דברים חשובים שכדאי לדעת טרם ההתקנה.

כמה עולה התקנת נקודת תאורה?

המחיר עבור נקודה בודדת ינוע בין 150 ל-250 שקלים. אם נדרשת חציבה בקיר, המחיר יתייקר וינוע בין 300 ל-500 שקלים, תלוי במורכבות העבודה.

התקנת גופי תאורה אינה כלולה במחיר זה, ובדרך כלל תתבצע בתוספת תשלום. התקנת צמודי תקרה או קיר, למשל, תעלה כ- 200 שקלים.

טיפים חשובים בנוגע להתקנת נקודת תאורה

ראשית, חשוב להיעזר בשירותיו של חשמלאי אמין ומקצועי. התקנת נקודות חשמל כרוכה בהתעסקות מסוכנת בחוטים חשופים ודורשת ידע. על פי החוק, רק טכנאי מורשה מוסמך לבצע עבודות חשמל הדורשות שימוש בכלי עבודה, כמו התקנת נקודות חשמל.

כדאי לפנות לחשמלאי עם המלצות וכן לוודא שבידיו סוג הרישיון המתאים לעבודה. במקרה הזה, דרגת הרישיון הנדרשת היא "מעשי" ומעלה. בנוסף, יש לוודא כי הטכנאי מנתק את זרם החשמל הראשי לפני ההתקנה.

זאת ועוד, כדאי לחשוב על מיקום נקודת התאורה טרם קביעתה. בחדר ילדים, למשל, כדאי למקם אותה גבוה ככל הניתן לשם מניעת סכנה. כמו כן, בחללים גדולים, כדאי לנסות ולמקם את גוף התאורה כך שיפזר את האור בחלל בצורה נכונה.

לבסוף, יש לחשוב על סוג הנורות הרצוי טרם ההתקנה. נורות לד, למשל, מצריכות התקנה של גוף אלומיניום ייעודי ולכן דורשות תכנון מוקדם.

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים לחשמלאים

מה עוד חשוב לדעת לפני שמזמינים חשמלאי

 

כאשר אתם מזמינים חשמלאי, מומלץ לבקש ממנו אחריות בכתב על העבודה וחלקי החשמל. שכן אולי תצטרכו תחזוקה בעתיד ואת השירות הזה אמור לספק החשמלאי.

שימו לב, מחירון חשמלאים מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר, והמחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • זרם הנביאים בע"מזרם הנביאים בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00קבלן לחשמל ומערכות סולארית: המתמחות בתאורת חוץ ,תאורת רחוב, מגרשי ספורט ופרקים, הקמת מערכות סולארית PV מתקדמות על גגות מבנים
    גלריהגלריה
  • א.ל אחזקות וחשמלא.ל אחזקות וחשמל
    נותן שירות באזור אור יהודה
    ייפתח בשעה: 07:00א.ל אחזקות וחשמל היא חברה המתמחה בשירותי חשמל ותחזוקה באזור תל אביב והמרכז. השירותים שלנו כוללים עבודות חשמל, שיפוצים ואחזקות
  • עמית מערכות חשמל ותאורהעמית מערכות חשמל ותאורה
    ייפתח בשעה: 06:00מחפשים חשמלאי מוסמך? הגעתם למקום הנכון! יניב עמית הינו חשמלאי מוסמך המספק מגוון רחב של שירותים: מערכות חשמל למשרדים ומסעדות,
    גלריהגלריה