חוות הדעת של נספרסו ישראל בע"מ - מרכז הזמנות ושרות לקוחות פרטיים , משרדים
ציון ממוצע
3.8 | 7 מדרגים
שירותמחירמקצועיותזמן תגובה אמינות
0
גולשים ביקרו בדף זה בחודש האחרון
תמונות גולשים
07.02.2024
קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים. קבלתי פתרון יוצא מן הכלל על ידי אורן משירות הלקוחות.
בנוסף ברצוני לציין לטובה את כל עובדי שירות הלקוחות וכן את עובדי הסניף בנתניה בקניון עיר ימים, על אדיבותם ורצונם לסייע בכל נושא.
שירותמחירמקצועיותזמן תגובה אמינות
בר לב
18.03.2021
ברשותנו מכונה בת 11 וחצי שנים. שימוש ביתי מתון. לאחרונה התגלו בעיות בהפעלה שלא יכולתי לטפל בהן. צלצלתי לשאול מה לעשות ונעניתי בנימוס ובסבלנות אך ההדרכה בטלפון לא גרמה לי לטפל בבעיה. צלצלתי שוב, ושאלתי אם אפשר לשלוח מכשיר לתיקון, רשמו את כל הפרטים, שאלו אם אני מעוניין במכשיר חלופי אמרתי שלא, תוך יומיים הגיע שליח בחלון הזמנים שנמסר לי. צלצל לוודא שנמצאים בבית. הגיע עם מזוודה מרופדת לדגם המכשיר. כעבור שבוע קבלתי מכשיר משופץ. בליווי מכתב הסבר של סמנכל טכני, ובתשורה של קפסולות קפה. כל זה ללא תשלום. אין דברים כאלה. חשבתי שאני בשוויץ. כל הכבוד לנספרסו ישראל.
שירותמקצועיותזמן תגובה אמינות
Arik Gordin
29.06.2020
חברת נספרסו כנראה לא יודעת שעל פי החוק יש להמתין שעתיים בשעות מוגדרות מראש על מנת לקבל את המוצר המוזמן אונליין.
לצערי קיבלתי הודעה במסדרון שיגיעו היום ללא ציון שעת הגעה לכן התקשרתי ואז נמסר לי מספר טלפון של השליח , התקשרתי אל הבחור שענה מיד ואמר שיגיע ב שעה 3 והלאה לא נקב בין לבין. אכן הגיע אלי לאחר שלוש וחצי שעות כלומר בשעה 6.30 שזה אומר שזמן ההמתנה שלי היה מעל שלוש שעות.
לצערי אני מאד מאוכזבת ואחשוב אם להזמין שנית בדרך זו.
בתודה
מרים גל
אמינות
מרים גל
15.01.2020
ערב טוב .
אני ,מבקש לציין לשבח את שירות תיקון מכונות נספרסו .
פחות משבוע ימים ,שנחשפתי לליקוים במכונה שברשותי , תוך יומיים, קבלתי מכונה חלופית והמכונה שברשותי נלקחה לתיקון . כעבור 4 ימים ,קבלתי את המכונה מתוקנת עם תיאור החלקים שהוחלפו, ומכונה פועלת ( טרם ניסיתי את הקפה ) .כל הכבוד על המצוינות בשרות, הרצון ,העניין ,והנכונות לסייע ללקוח .
יצחק מנור כרמיאל משעול מורן 13
שירות
יצחק מנור
02.10.2018
לא נותנים שירות כמו שצריך. המכונה עדיין באחריות כנירא בגלל זה לא באים לקחת לטיפול
שירותמחירמקצועיותזמן תגובה אמינות
נוביקובסקי רומן
15.06.2016
מסרנו מכונה לתיקון . טיפל בנו בחור בשם אלכס
השירות היה אדיב , מהיר ומקצועי ביותר
קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים. קבלתי פתרון יוצא מן הכלל על ידי אורן משירות הלקוחות. בנוסף ברצוני לציין לטובה את כל עובדי שירות הלקוחות וכן את עובדי הסניף בנתניה בקניון עיר ימים, על אדיבותם ורצונם לסייע בכל נושא.
ברשותנו מכונה בת 11 וחצי שנים. שימוש ביתי מתון. לאחרונה התגלו בעיות בהפעלה שלא יכולתי לטפל בהן. צלצלתי לשאול מה לעשות ונעניתי בנימוס ובסבלנות אך ההדרכה בטלפון לא גרמה לי לטפל בבעיה. צלצלתי שוב, ושאלתי אם אפשר לשלוח מכשיר לתיקון, רשמו את כל הפרטים, שאלו אם אני מעוניין במכשיר חלופי אמרתי שלא, תוך יומיים הגיע שליח בחלון הזמנים שנמסר לי. צלצל לוודא שנמצאים בבית. הגיע עם מזוודה מרופדת לדגם המכשיר. כעבור שבוע קבלתי מכשיר משופץ. בליווי מכתב הסבר של סמנכל טכני, ובתשורה של קפסולות קפה. כל זה ללא תשלום. אין דברים כאלה. חשבתי שאני בשוויץ. כל הכבוד לנספרסו ישראל.
חברת נספרסו כנראה לא יודעת שעל פי החוק יש להמתין שעתיים בשעות מוגדרות מראש על מנת לקבל את המוצר המוזמן אונליין. לצערי קיבלתי הודעה במסדרון שיגיעו היום ללא ציון שעת הגעה לכן התקשרתי ואז נמסר לי מספר טלפון של השליח , התקשרתי אל הבחור שענה מיד ואמר שיגיע ב שעה 3 והלאה לא נקב בין לבין. אכן הגיע אלי לאחר שלוש וחצי שעות כלומר בשעה 6.30 שזה אומר שזמן ההמתנה שלי היה מעל שלוש שעות. לצערי אני מאד מאוכזבת ואחשוב אם להזמין שנית בדרך זו. בתודה מרים גל
ערב טוב . אני ,מבקש לציין לשבח את שירות תיקון מכונות נספרסו . פחות משבוע ימים ,שנחשפתי לליקוים במכונה שברשותי , תוך יומיים, קבלתי מכונה חלופית והמכונה שברשותי נלקחה לתיקון . כעבור 4 ימים ,קבלתי את המכונה מתוקנת עם תיאור החלקים שהוחלפו, ומכונה פועלת ( טרם ניסיתי את הקפה ) .כל הכבוד על המצוינות בשרות, הרצון ,העניין ,והנכונות לסייע ללקוח . יצחק מנור כרמיאל משעול מורן 13
לא נותנים שירות כמו שצריך. המכונה עדיין באחריות כנירא בגלל זה לא באים לקחת לטיפול
מסרנו מכונה לתיקון . טיפל בנו בחור בשם אלכס השירות היה אדיב , מהיר ומקצועי ביותר