הזמנתי באתר 4 סטים של צלחות. הסיבה לאחר כשבועיים הגיע שליח עם שני ארגזים. חשבתי לתומי כי בכל ארגז יש שני סטים של צלחות אבל היה רק אחד. מאז כל הניסיונות שלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות, בווטסאפ, מייל ממשררד עוד, טלפון נתקלו האפס מענה..מחפיר, מאכזב
Yael Ben Naim
28.04.2025
סניף נהריה חוסר מקצועיות לשמה גזל ועושק של הלקוחות העיקר למכור ולהגדיל הקופה היומית . פריט שכחבר מועדון ניתן לרכוש ב 18 שח מכרו ב 230 שח בושה וגזל -לא להיכנס ולהחרים את הרשת -אפשר להשתמש בתשובות שהכנתם למעל היכן תשובה של גזל ?
טלי יוספוביץ
13.04.2025
שירות על פנים בסניף חדרה מתחם מיקס
dorina masri
19.03.2025
רוצה לשבח את חני מורדינון - נעמן Tlv על השרות,המקצועיות,הנעימות והרצון הטוב.תמיד עם חיוך ורצון לעזור.כיף להכנס לחנות.הלוואי וירבו כמותה
Reuma Mizrahi
11.03.2025
שירוץ ומענה גרועים ביותר.קיבלתי חלוק מגבת מתנה לחג. דיברתי איתם בוואטס אפ. ביקשתי רק שייקחו לבגוק למה הוא מתפורר.אין החלפות אין החזרות בלי שובר החלפה. מי שומר שובר החלפה לאחר שימוש??? פשוט גועל נפש שח שירות ומענה.
Roffice officer
06.03.2025
שירות גרוע בחנות גרנד קניון חיפה .ורדינון חברה של נוכלים ויחס גרוע
רעיה אמוצקין
18.12.2024
0 בהכל
לא לקנות מוצרים ברשת הזו משתי סיבות עיקריות:
1. מוצרים פח - קניתי סכין חיתוך של השף אסף גרניט ב 200 שח - לא שווה שקל בודד פשוט לזרוק לפח החיתוך ברמה של סכין פשוט וזאת בניגוד למה שהמוכרת אמרה
2. אין להם שירות לקוחות. האיכות פח המוצר יקר זה בעי
דנה גל
17.12.2024
לא להתקרב לאף חנות של וורדינון נאמן מוצרים פח ואין שירות. קנית תבנית ואחרי שני שימושים בלבד התבנית הראתה חלודה, אחרי שלא ענו בשירות לקוחות נאלצתי ללכת לחנות, שם אמרו שיבדקו ויחזרו אלי בימים הקרובים, חזרו אחרי חודש וחצי והודיעי לי שנעשה שימו
ilana barouch
10.12.2024
שירות מזעזע, בצעתי הזמנה והגיע אחרי חודש וחצי ,בתוך הקרטון היה חסר מוצרים וחייבו אותי מחיר גם על המוצרים החסרים,
אין מענה בכלל,ממש גנבה
אורטל כהן
29.11.2024
קניתי תבנית שאחרי שימוש אחד החלידה. תדעו שאין להם שירות לקוחות. פשוט להתרחק מכל להגיש תלונה באגודה להגנת הצרכן . אין להם בושה
ilana barouch
28.11.2024
בושה, גנבים רמאים גבו את הכסף והמשלוח לא הגיע חודש אין עם מי לדבר. ולא ניתן לבטל את ההזמנה
דליה שנהב
18.11.2024
לא ניתן להשיג שירות לקוחות.
רכיש מ5.11 עד היום18.11 לא הגיע משלוח
ואין עאת מי לשאול
Dalya Benlevy
18.11.2024
בושה וחרפה אני כבר כמה ימים שולחת מיילים לגבי הזמנות שחוייבתי עבורם וטרם קיבלתי , ולא עונים לא מגיבים בשום צורה , לא ניתן להשיג אותם בטלפון בוואטסאפ לא עונים חברה כמו נעמן ורדינון שתזלזל כך בלקוחות שלה ממש בושה
חנה דנינו
17.11.2024
קניתי 2 סטים של קפה ותה און ליין. קיבלתי רק אחד.
ניסיתי ליצור קשר עם החברה בכל דרך אפשרית - אין מענה
אפסים
Karen Lipsky
14.11.2024
אי אפשר ליצור קשר
אין עם מי לדבר
Dalya Benlevy
07.11.2024
בקשתי לקנות ציפה לשמיכה, המוכרת מכרה לי סדין - לא פתחתי כי הבנתי שהיא מכרה לי ציפה לשמיכ , בבית פתחתי וראיתי ציפה למיטה שאפילו לא מתאימה למיטה שלי, אני רוצה להחזיר, ניסיתי בטלפון לברר - לא עונים הקניה נעשתה בורדינון בגרנד קניון חיפה. מה לעשות??????
שרה צפריר
10.09.2024
קניתי סט מצעים שאמור להיות 100% כותנה, בפועל כולי מתגרדת אחרי הלילה. איכות ירודה. פעם אחרונה שקנה מרשת זו. פשוט גרוע
lior katz
01.08.2024
היינו בסניף Tlv. המוכר לא ענה על שאלות,רק אמר אל תגעו ,שלא יתבלגן.שרות מזלזל חוסר מקצועיות ואדיבות..לשם לא נחזור
Reuma Mizrahi
22.07.2024
זוועה.
שירות מחפיר
לא כדאי להתקרב.
שירות הלקוחות משפיל ולא נעים
Yael Barzilay
23.06.2024
לא ממליצה
ילנה גלמן
21.06.2024
קנינו בסניף ורדינון בקריון והמוכרת הייתה עוינת מאוד. לאורך כל השהות בחנות הביטה בנו במבט כועס ומאיים. חויית קנייה גרועה ולא בפעם הראשונה.
Bikosh Bik
18.06.2024
הזמנתי מוצר מורדינון לפני כחודש
טרם קיבלתי אותו
אין עם מי לדבר
הטלפון שפורסם לא מחובר
הזוי
Miriam Buaron
30.05.2024
שרות גרוע ביותראין שירות לא באתר,לא דרך מנהלי איזור
לא בחנויות
בחיים לא נתקלתי בשירות לקוחת כזה גרוע לא שולחים את ההזמה באלפי שקלים שהזמנתי וגם אף אחד לא חוזר אליך ואין מענה
Anita Simchi
22.02.2024
הזמנתי באתר. המוצר לא התאים לי במידה. כתוב לבוא לכל סניף ורדינון להחזר כספי. המוכרת סירבה להחזיר כי לא הצלחתי לקפל את המוצר הגדול ולהחזירו לשק הקטן שבו נארז בפס הייצור. הכי מגוחך זה ששירות לקוחות גיבה אותה, ואמרו לי שהיא צדקה כי לא קיפלתי טוב.
Nomi Cycowicz Gutenmacher
01.02.2024
באתר ורדינון לא קיים שירות לקוחות. אם תרצו ליצור איתם קשר תדעו מראש שזה יהיה בזבוז זמן. לא עונים בטלפון, אין תגובות בWhat's App', שום קישור ליצירת קשר לא נפתח. ההזמנה שלי הגיעה בלי 4 פריטים ובלי תעודת משלוח, הם כבר שבוע מבררים מה חסר בהזמנה.
Polina Lednichenko
31.01.2024
אין חיה כזאת שנקראת בעולם העסקים -שירות לקוחות בעולמו העיסקי של ורדינון.
מענה טלפוני הוא בגדר פיקציה בלבד כמו כן לא מתקבלת שום תגובה להודעות ווטסאפ.
Tsipi Itamari
14.01.2024
הזמנתי פריט באתר לפני שלושה שבועות, טרם קיבלתי את הפריט, באזור האישי כתוב שנמסר אך זה לא קרה. עבר שבוע ואין מענה מהם בווצאפ, אינסטגרם או פייסבוק. אין שום דרך להשיג אותם טלפונית. בחנות אומרים שאין להם קשר להזמנות אונליין. פשוט בזיון. שירות מזעזע.
Adi Matityahu
03.01.2024
שירות מתחת לכל ביקורת. מעשית אין כלל שרות, לא טלפוני , לא ב FACEBOOK לא בווצאפ, אז מדוע אתם מציפים בהודעות SMS אינסופיות על מבצעים והנחות וקופונים שלא ניתנים למימוש כשהמערכת שלכם מודיעה הקופון אינו תקין, גם באתר ורדינון וגם בנעמן. כדאי מאודשתשתפרו
Israel Maor
23.12.2022
מתחת לכל ביקורת חובר שירות לקוחות ביצעתי הזמנה באתר לפני כחודש. קיבלתי בהזמנה פריט שלא הוזמן ופריט שהזמנתי לא הגיע. מאחר ואין מענה טלפוני לשירות לקוחות לקח זמן עד שהגיבו לי ואז כתבו לי שאין אפשרות להוציא לי הזמנת שירות חדשה ולכן ישלחו את הפריט לסניף הקרוב אלי ושאגש להחזיר פריט ולקחת את הפריט שהזמנתי. משסירבתי וביקשתי שזה יבוצע במשלוח כפי שביצעתי את ההזמנה וזו טעות של החברה הגיעהצעה שלא שמעתי מעולם, תבצעי הזמנה מחדש באתר וכשיגיע הפריט שנשלח בטעות נזכה אותך על השמעכה הקודמת. כמובן שסירבתי אז פתאום נמצא פיתרון. כעבור שבוע נוסף הגיעו לאסוף את השמיכה מבלי להביא לי את השמיכה החסרה. ביקשתי מהנציג בצאט לדבר עם מענה אנושי במקום לבזבז זמן רב בהתכתבות אך אין דבר כזה. שירות לקוחות רק בווטסאפ זזה מחדל בפני עצמו. אתמולהגיע משלוח מורדינון עם מספר הזמנת השירות שלי אבל שוב הפריטים לא נכונים.
נורית גולובנציץ
16.03.2020
קניתי שנים מורדינון והייתי מרוצה אך ברכישות האחרונות שלי שמתי לב שהפוך החדש שקניתי מוציא פלומת אווז בלי סוף ולמצעים יש גלגולים עליהם לקחו את הפוך לבדיקה וטענו שהוא תקין ולא הסכימו להחליף לי אותו אני לא ארכוש מהם שוב
רחל אוזן
11.11.2018
בשבוע שחלף קיבלתי ממחלקת השירות של נעמן/ ורדינון מענה יעיל, מהיר, מחויך ואדיב עד כדי אבירי לבקשה שלא מצאה פתרון בסניפי הרשת המקומיים. אני תושבת הצפון, ונציגי החברה - בתיאום לוגיסטי שוודאי לא היה פשוט, טרחו וזימנו את עצמם לסניף באזור מגוריי. בעיקר אציין את הנציגים צח ופרח, ואינני זוכרת את שם הנציג שקיבל את פנייתי הראשונה בטלפון והפנה אותה כנדרש. מכל אלה קיבלתי שירות ברמה חריגה על רקע תרבות השירות הרווחת היום ברשתות השונות. ישר כוח!!!
שושי
10.09.2018
שירות בחנות מתחת לכל ביקורת שוק הכרמל שירות לקוחות לא עונים בושה ווחרפה
ורדינון קניותר נס ציונה
18.09.2017
בשירות הלקוחות לא עונים, בחנות לא עונים, השארתי פרטים באתר ובהודעה קולית אף אחד לא חוזר כאשר קיבלתי מוצר בגודל לא נכון באריזה.
אורלי ג
07.09.2017
שירות הלקוחות לא עונים, בחנות לא עונים, בפייסבוק לא עונים.
הזמנתי מצעים הכי יקרים שיש להם באחד הסניפים ואחרי 20 יום אני עדין בלי מצעים וללא מענה שלהם- שירות הלקוחות לא עונים, בחנות לא עונים, בפייסבוק לא עונים!!!!!!!!
הדס
01.03.2015
20.05.2014
רכשתי באתר רנטקס מצעים של ורדינון. בטעות נשלח אלי סדין בגובה לא נכון (הזמנתי גובה 0.30 ס"מ למזרן גבוה). ליאת מאתר רנטקס העבירה אותי לשירות הלקוחות של ורדינון. נלחצתי. לצערי, שירות הלקוחות ברוב החברות בארץ, פועל באיטיות. לשמחתי ולהפתעתי נתקלתי בשירות לקוחות לעילא ולעילא!!! נאווה משירות הלקוחות פשוט יודעת לפתור בעיות בקלילות ובאופן שסוגר את כל הקצוות. ורדינון - התברכתם!!!
הזמנתי באתר 4 סטים של צלחות. הסיבה לאחר כשבועיים הגיע שליח עם שני ארגזים. חשבתי לתומי כי בכל ארגז יש שני סטים של צלחות אבל היה רק אחד. מאז כל הניסיונות שלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות, בווטסאפ, מייל ממשררד עוד, טלפון נתקלו האפס מענה..מחפיר, מאכזב
סניף נהריה חוסר מקצועיות לשמה גזל ועושק של הלקוחות העיקר למכור ולהגדיל הקופה היומית . פריט שכחבר מועדון ניתן לרכוש ב 18 שח מכרו ב 230 שח בושה וגזל -לא להיכנס ולהחרים את הרשת -אפשר להשתמש בתשובות שהכנתם למעל היכן תשובה של גזל ?
שירות על פנים בסניף חדרה מתחם מיקס
רוצה לשבח את חני מורדינון - נעמן Tlv על השרות,המקצועיות,הנעימות והרצון הטוב.תמיד עם חיוך ורצון לעזור.כיף להכנס לחנות.הלוואי וירבו כמותה
שירוץ ומענה גרועים ביותר.קיבלתי חלוק מגבת מתנה לחג. דיברתי איתם בוואטס אפ. ביקשתי רק שייקחו לבגוק למה הוא מתפורר.אין החלפות אין החזרות בלי שובר החלפה. מי שומר שובר החלפה לאחר שימוש??? פשוט גועל נפש שח שירות ומענה.
שירות גרוע בחנות גרנד קניון חיפה .ורדינון חברה של נוכלים ויחס גרוע
0 בהכל לא לקנות מוצרים ברשת הזו משתי סיבות עיקריות: 1. מוצרים פח - קניתי סכין חיתוך של השף אסף גרניט ב 200 שח - לא שווה שקל בודד פשוט לזרוק לפח החיתוך ברמה של סכין פשוט וזאת בניגוד למה שהמוכרת אמרה 2. אין להם שירות לקוחות. האיכות פח המוצר יקר זה בעי
לא להתקרב לאף חנות של וורדינון נאמן מוצרים פח ואין שירות. קנית תבנית ואחרי שני שימושים בלבד התבנית הראתה חלודה, אחרי שלא ענו בשירות לקוחות נאלצתי ללכת לחנות, שם אמרו שיבדקו ויחזרו אלי בימים הקרובים, חזרו אחרי חודש וחצי והודיעי לי שנעשה שימו
שירות מזעזע, בצעתי הזמנה והגיע אחרי חודש וחצי ,בתוך הקרטון היה חסר מוצרים וחייבו אותי מחיר גם על המוצרים החסרים, אין מענה בכלל,ממש גנבה
קניתי תבנית שאחרי שימוש אחד החלידה. תדעו שאין להם שירות לקוחות. פשוט להתרחק מכל להגיש תלונה באגודה להגנת הצרכן . אין להם בושה
בושה, גנבים רמאים גבו את הכסף והמשלוח לא הגיע חודש אין עם מי לדבר. ולא ניתן לבטל את ההזמנה
לא ניתן להשיג שירות לקוחות. רכיש מ5.11 עד היום18.11 לא הגיע משלוח ואין עאת מי לשאול
בושה וחרפה אני כבר כמה ימים שולחת מיילים לגבי הזמנות שחוייבתי עבורם וטרם קיבלתי , ולא עונים לא מגיבים בשום צורה , לא ניתן להשיג אותם בטלפון בוואטסאפ לא עונים חברה כמו נעמן ורדינון שתזלזל כך בלקוחות שלה ממש בושה
קניתי 2 סטים של קפה ותה און ליין. קיבלתי רק אחד. ניסיתי ליצור קשר עם החברה בכל דרך אפשרית - אין מענה אפסים
אי אפשר ליצור קשר אין עם מי לדבר
בקשתי לקנות ציפה לשמיכה, המוכרת מכרה לי סדין - לא פתחתי כי הבנתי שהיא מכרה לי ציפה לשמיכ , בבית פתחתי וראיתי ציפה למיטה שאפילו לא מתאימה למיטה שלי, אני רוצה להחזיר, ניסיתי בטלפון לברר - לא עונים הקניה נעשתה בורדינון בגרנד קניון חיפה. מה לעשות??????
קניתי סט מצעים שאמור להיות 100% כותנה, בפועל כולי מתגרדת אחרי הלילה. איכות ירודה. פעם אחרונה שקנה מרשת זו. פשוט גרוע
היינו בסניף Tlv. המוכר לא ענה על שאלות,רק אמר אל תגעו ,שלא יתבלגן.שרות מזלזל חוסר מקצועיות ואדיבות..לשם לא נחזור
זוועה. שירות מחפיר לא כדאי להתקרב. שירות הלקוחות משפיל ולא נעים
לא ממליצה
קנינו בסניף ורדינון בקריון והמוכרת הייתה עוינת מאוד. לאורך כל השהות בחנות הביטה בנו במבט כועס ומאיים. חויית קנייה גרועה ולא בפעם הראשונה.
הזמנתי מוצר מורדינון לפני כחודש טרם קיבלתי אותו אין עם מי לדבר הטלפון שפורסם לא מחובר הזוי
שרות גרוע ביותראין שירות לא באתר,לא דרך מנהלי איזור לא בחנויות בחיים לא נתקלתי בשירות לקוחת כזה גרוע לא שולחים את ההזמה באלפי שקלים שהזמנתי וגם אף אחד לא חוזר אליך ואין מענה
הזמנתי באתר. המוצר לא התאים לי במידה. כתוב לבוא לכל סניף ורדינון להחזר כספי. המוכרת סירבה להחזיר כי לא הצלחתי לקפל את המוצר הגדול ולהחזירו לשק הקטן שבו נארז בפס הייצור. הכי מגוחך זה ששירות לקוחות גיבה אותה, ואמרו לי שהיא צדקה כי לא קיפלתי טוב.
באתר ורדינון לא קיים שירות לקוחות. אם תרצו ליצור איתם קשר תדעו מראש שזה יהיה בזבוז זמן. לא עונים בטלפון, אין תגובות בWhat's App', שום קישור ליצירת קשר לא נפתח. ההזמנה שלי הגיעה בלי 4 פריטים ובלי תעודת משלוח, הם כבר שבוע מבררים מה חסר בהזמנה.
אין חיה כזאת שנקראת בעולם העסקים -שירות לקוחות בעולמו העיסקי של ורדינון. מענה טלפוני הוא בגדר פיקציה בלבד כמו כן לא מתקבלת שום תגובה להודעות ווטסאפ.
הזמנתי פריט באתר לפני שלושה שבועות, טרם קיבלתי את הפריט, באזור האישי כתוב שנמסר אך זה לא קרה. עבר שבוע ואין מענה מהם בווצאפ, אינסטגרם או פייסבוק. אין שום דרך להשיג אותם טלפונית. בחנות אומרים שאין להם קשר להזמנות אונליין. פשוט בזיון. שירות מזעזע.
שירות מתחת לכל ביקורת. מעשית אין כלל שרות, לא טלפוני , לא ב FACEBOOK לא בווצאפ, אז מדוע אתם מציפים בהודעות SMS אינסופיות על מבצעים והנחות וקופונים שלא ניתנים למימוש כשהמערכת שלכם מודיעה הקופון אינו תקין, גם באתר ורדינון וגם בנעמן. כדאי מאודשתשתפרו
מתחת לכל ביקורת חובר שירות לקוחות ביצעתי הזמנה באתר לפני כחודש. קיבלתי בהזמנה פריט שלא הוזמן ופריט שהזמנתי לא הגיע. מאחר ואין מענה טלפוני לשירות לקוחות לקח זמן עד שהגיבו לי ואז כתבו לי שאין אפשרות להוציא לי הזמנת שירות חדשה ולכן ישלחו את הפריט לסניף הקרוב אלי ושאגש להחזיר פריט ולקחת את הפריט שהזמנתי. משסירבתי וביקשתי שזה יבוצע במשלוח כפי שביצעתי את ההזמנה וזו טעות של החברה הגיעהצעה שלא שמעתי מעולם, תבצעי הזמנה מחדש באתר וכשיגיע הפריט שנשלח בטעות נזכה אותך על השמעכה הקודמת. כמובן שסירבתי אז פתאום נמצא פיתרון. כעבור שבוע נוסף הגיעו לאסוף את השמיכה מבלי להביא לי את השמיכה החסרה. ביקשתי מהנציג בצאט לדבר עם מענה אנושי במקום לבזבז זמן רב בהתכתבות אך אין דבר כזה. שירות לקוחות רק בווטסאפ זזה מחדל בפני עצמו. אתמולהגיע משלוח מורדינון עם מספר הזמנת השירות שלי אבל שוב הפריטים לא נכונים.
קניתי שנים מורדינון והייתי מרוצה אך ברכישות האחרונות שלי שמתי לב שהפוך החדש שקניתי מוציא פלומת אווז בלי סוף ולמצעים יש גלגולים עליהם לקחו את הפוך לבדיקה וטענו שהוא תקין ולא הסכימו להחליף לי אותו אני לא ארכוש מהם שוב
בשבוע שחלף קיבלתי ממחלקת השירות של נעמן/ ורדינון מענה יעיל, מהיר, מחויך ואדיב עד כדי אבירי לבקשה שלא מצאה פתרון בסניפי הרשת המקומיים. אני תושבת הצפון, ונציגי החברה - בתיאום לוגיסטי שוודאי לא היה פשוט, טרחו וזימנו את עצמם לסניף באזור מגוריי. בעיקר אציין את הנציגים צח ופרח, ואינני זוכרת את שם הנציג שקיבל את פנייתי הראשונה בטלפון והפנה אותה כנדרש. מכל אלה קיבלתי שירות ברמה חריגה על רקע תרבות השירות הרווחת היום ברשתות השונות. ישר כוח!!!
שירות בחנות מתחת לכל ביקורת שוק הכרמל שירות לקוחות לא עונים בושה ווחרפה
בשירות הלקוחות לא עונים, בחנות לא עונים, השארתי פרטים באתר ובהודעה קולית אף אחד לא חוזר כאשר קיבלתי מוצר בגודל לא נכון באריזה.
שירות הלקוחות לא עונים, בחנות לא עונים, בפייסבוק לא עונים. הזמנתי מצעים הכי יקרים שיש להם באחד הסניפים ואחרי 20 יום אני עדין בלי מצעים וללא מענה שלהם- שירות הלקוחות לא עונים, בחנות לא עונים, בפייסבוק לא עונים!!!!!!!!
רכשתי באתר רנטקס מצעים של ורדינון. בטעות נשלח אלי סדין בגובה לא נכון (הזמנתי גובה 0.30 ס"מ למזרן גבוה). ליאת מאתר רנטקס העבירה אותי לשירות הלקוחות של ורדינון. נלחצתי. לצערי, שירות הלקוחות ברוב החברות בארץ, פועל באיטיות. לשמחתי ולהפתעתי נתקלתי בשירות לקוחות לעילא ולעילא!!! נאווה משירות הלקוחות פשוט יודעת לפתור בעיות בקלילות ובאופן שסוגר את כל הקצוות. ורדינון - התברכתם!!!